pinpas zo maar geblokeerd!!

IK heb de vorige dag gepint bij een Buiten automaat van de ING en nu wou ik in zoon geele kaartjes automaat voor de trein een kaartje kopen en toen zij hij:pas invoeren,toen pincode,toen wilt u een bon ik drukte op nee en toen zij hij pas geblokeerd.me vriend heeft bijalle 2 de automaten gepint en heeft niks.
IK ben ge skimmd? ik probeer in te loggen via internet bankieren maar daar kan ik nu niet meer op.

no idea, up

Als je geskimd bent, dan zou al je geld ook weg zijn. Dus ik zou maar snel op je rekening kijken. :l

mn moeder had dat ook heel vaak, maar dat kwam omdat hij was gedemagnitiseerd. (wow moeilijk woord haha xd) maar ik weet niet of het bij jou ook zo is. heb je een magneet op je portomonnee waar je pinpas inzit?
dan kan het daardoor komen, en anders weet ik het niet.
ik zou iniedergeval naar de ING gaan (:

Hoezo is je pas zomaar geblokkeerd? Wat is er gebeurd dan? Heeft ie hem ingeslikt, of wat gaf hij aan?
Denk trouwens dat je beter je bank kunt bellen, ipv het hier te vragen.

Wij kunnen zo toch niet ineens weten wat de oorzaak hier van is? Je kunt beter naar je bank gaan en daar het probleem uitleggen.

Heb je je pasje direct bij je mobiel gehouden? Dan is er ook een grote kans waardoor die geblokkeerd wordt.

oh ik lees net je edit aan je bericht.
omg dat lijkt me echt kut.
ik zou gelijk je bank bellen, en nog heeel vaak proberen in te loggen?

Heb je hem mischien in je jaszak of broekzak gehad met je telefoon erbij? of in je tas?
want mijn vader zijn pinpas is ook geblokeerd omdat hij magneten in zijn zak had. en het blijkt dat je telefoon ook invloed kan hebben op je pinpas

heeft mijn vriendin ook… ze kan alleen niet pinnen voor een treinkaartje… maar voor de rest doet haar pas het gewoon…

maar ik heb geen idee. up!

Klopt, had ik laatst nog gelezen. Houd het uit de buurt van smartphones, van die poortjes bij de winkel en nog een aantal dingen…

Misschien is je pas verlopen?

hey
dat heb ik ook!
echt heel raar
maar ik denk dat je gewoon even bij je bank langs moet gaan!

Ga bij de bank langs zou ik zeggen. Alleen zij kunnen in hun systeem kijken om te vertellen wat er mis is.

Er is vandaag een storing bij de ING, misschien is t daarom?
Maar de kaartautomaten bij de trein zijn gewoon kut, k heb ook weleens gehad dat mn pas t daarin niet deed.

Je pincode kan je alleen bij de bank zelf veranderen op vertoon van je legitimatie dus je bent niet geskimmed. Dat is ook heel wat anders.
Het is algemeen bekend dat de NS kaartautomaten de ING pinpas niet herkennen. Maar als de automaat zei dat je pas geblokkeerd is, denk ik dat je pas is verlopen. Wat voor einddatum staat erop?

edit: ik denk dat dit het probleem is http://www.telegraaf.nl/b…ten_ING_plat__.html?p=3,2

Ja idd gewoon storing :wink: wel heel vervelend

Maar even: als je geskimd word en de bank komt daarachter blokkeren ze voor de zekerheid je rekening…
En ik pin altijd bij de ns hoor, geen probleem met mn ing pas…

Ow ja? Ik pin altijd bij de automaten en ik heb echt nog nooit problemen gehad :’)

Uhh ja ik bedoelde ‘niet altijd’ :cold_sweat:

kijk maar http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&biw=1152&bih=749&q=ing+ns+automaat&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=150fc9ad778a90aa