pinnen in Londen

hallo meiden,
as dinsdag ga ik met school naar Londen toe. nu zijn mijn vriendin en ik (heel dom) vergeten ponden te gaan halen en kwamen we er vandaag achter dat het 3 tot 5 werkdagen duurt om de ponden binnen te hebben. omdat dat dus niet meer kan, willen we gaan pinnen in Londen. Weet iemand wat er voor zo’n transactie gevraagt word? Ik heb al gezocht op de site van ING maar ik kon niets vinden.

huh, op welke school zit jij ?
want ik ga ook naar london xd .

Volgens mij kan het wel maar dan betaal je wel elke keer als je wilt betalen extra geld voor de transactie oid.
Maar je kan daar ook gewoon je geld omwisselen voor ponden, bij zo’n ‘change’ hutje.

oke, en hoeveel betaal je dan voor een pond in zo’n ‘change’ hutje

opt ostrea.

shit ik ga ook naar londen en heb er ook niet aan gedacht!
maarja dan maar pinnen in londen.

Je kan bij het gwk ook meteen je geld omwisselen hoor. Duurt geen 3 tot 5 werkdagen…
En In Londen zelf kan je ook geld pinnen

Voor het pinnen betaal je volgens mij helemaal niet extra! Zou me een beetje raar lijken… Maar is trouwens wel slim, ik ga dinsdag ook naar londen! Gaan jullie in de herfstvakantie dan?

Ik heb 2 jaar geleden ook gwn met een rabobank pas in Londen gepint. geen enkel probleem mee gehad, ik kon gwn flappen tappen xD

ook geen extra kosten

voor pinnen betaal je ongeveer ¤1.90 extra
en bij zoon change hutje betaal je ¤1.10 voor 1 pond

wat is het gwk? :blush:

het gwk : grens wissel kantoor en zit op heel veel treinstations…
verder kun je in londen gewoon pinnen

Ik zit bij de Rabobank, en ik had voor de zekerheid net gebeld, en het kostte geen extra geld om te pinnen bij een geldautomaat. Ik weet niet waar jij zit, maar anders moet je even bellen :wink: En anders gewoon direcht bij het treinstation bij jou in de buurt. Daar zitten wel kosten aan verbonden, maar dat is volgens mij niet zo heel veel.

Toen ik vorig jaar na London ben geweest kon je gewoon pinnen en hoefde je niks extra te betalen.

heb net de ING klantenservice gebeld, en je kunt daar gewoon pinnen, het kost wel 2 euro per keer extra. Maar ik denk dat ik dat dan maar ga doen.

Ik moet bij de rabobank elke keer 4 euro extra betalen, dus ik zou gewoon naar een wisselkantoor gaan…

^Ik zit ook bij de rabobank en hoefde afgelopen vakantie helemaal niets extra te betalen aan pinnen in het buitenland. Dat geld voor mij voor heel europa. Maar het verschilt volgens mij wel weer per soort bankrekening.

Ik zit bij ING en kon gewoon pinnen in londen, het bedrag wat ik wou werd er in euro’s afgeschreven maar kreeg ik in ponden. Dus als ik bijv. 50 pond wou werd er 50 euro van mn rekening afgeschreven en kreeg ik gewoon 50pond uit de automaat

ik kon daar met mijn rabobankpas gewoon pinnen met zo’n pinautomaat, krijg je gewoon ponden natuurlijk =P, Pinnen in een winkel lukte trouwens niet. Althans heb het zelf niet geprobeerd maar ik hoorde van veel mensen gezeik.

Ik ben dit jaar 2x in Londen geweest, gewoon geld kunnen pinnen zonder extra kosten en in bijna alle winkels (niet bij pandora) kon ik met mijn Rabo pas betalen, het is zelfs slimmer om dat te doen i.p.v eerst ponden te kopen.