Pinnen in het buitenland met ING-jongerenrekening?

Kan dit gewoon in heel Europa? Of komen er dan extra kosten bij?
Ik kan namelijk op de site van ING zelf niets vinden over pinnen met een jongeren-betaalpas…

Wat dom dat het niet op die sites staat zeg…
Maar ik had volgens mij ook die betaalpas en kon gewoon in Engeland betalen (al vanaf dat ik 14 was ofzo).
Bel ze anders even.

jaa je kan er wel mee betalen/pinnen maaaaaar je betaalt er wel voor geloof ik

ik had gepint in newcastle met mn ing pas
het kan wel gewoon, maar het was wel iets duurder

ik heb zelf geen ing
maar volgens mij moet dit wel gewoon kunnen!
misschien kun je het even navragen door te bellen voor de zekerheid.

Dat staat wel gewoon op de site hoor

http://www.ing.nl/particu…men-met-de-betaalpas.aspx

dat is een normale pas, geen jongeren-pas…
maar oke bedankt! en ik kwam erachter dat er gewoon een maestro-logo op mn pas zit en daarmee kan je dus overal betalen… toch? :’)

ik heb daarmee deze week nog in turkije gepind en laatst ook in frankrijk; dus ja.

Ja dat kan!
het is me vroeger altijd gelukt, dus moet nu ook nog kunnen.

in turkije ging dat lekker, maar wel in de europese kant, in de aziatische weet ik niet…

als je in een land pint waar zij de euro hebben heb je volgens mij geen extra kosten. Ik zou niet weten hoe dat anders zit… Toen ik nog met ijn ouders op vakantie ging naar een land waar zij geen euro hadden deden zij alles met creditcard. Ik zou anders even bellen als je er niet uitkomt :slightly_smiling_face:

ik ga naar italië, dus dat met de euro is geen probleem!
en ik neem gewoon genoeg contant mee en als pinnen in de winkel niet lukt kan ik altijd nog geld uit de muur halen… (:
bedankt voor jullie hulp, haha.

Bij mij kwamen er wel kosten bij (jongerenpas).

volgens mij is het dan hetzelfde :wink:. er komen iig kosten bij als je in een niet euroland bent…