Pinkpop

jaaaaa ik weet t nog iets van 72 dagen, maar ik wil t echt weten;
Hoe gaat t met het douchen op pinkpop, want ik weet t het hoort bij een festival om niet te douchen. Maar ik vind t toch echt prettig om 's ochtends even te douchen. Dus als ik om 7 uur bij de douche sta kan ik dan gewoon chill douchen?

Ja, je kan daar gewoon douchen.

ja douchen is geen probleem (kan ook met bier:D) maar ik kan niet gaan dit jaar -.- wie plant de examens en pinkpop nou samen dat is toch iemand geweest met een plank voor zn kop :stuck_out_tongue:
xx

Ik vraag me altijd af. Staat er nooit een giga rij voor de douche ? Dat is namelijk iets wat mij altijd tegenhoud om naar zulke dingen toe te gaan omdat ik moet douchen :’)

baaahh dat kun je wel zeggen vieze dingen :stuck_out_tongue: maar ik woon in de buurt dus meestal cheat ik een ochtend en ga ik snel thuis douchen :slightly_smiling_face: xx

Ik heb vorig jaar niet gedoucht op Pinkpop omdat er steeds ZO’N lange rij stond en als je daar in ging staan miste je sowieso de eerste artiesten en dat vond ik zonde. We zijn wel iedere ochtend naar die hokken gegaan om ons daar te wassen, tanden poetsen etc.

's ochtends staat er inderdaad een énorme rij. als je het toch fijn vind om te douchen en niet anderhalf uur in de rij te staan raad ik je aan om 's avonds/'s nachts te gaan, kan ook en dan is er echt niemand!