Pinkpop tips

Haihai!

Nog 5 dagen en dan is het eindelijk Pinkpop omg!

Heeft er iemand misschien tips ofzo? Ik zit bijvoorbeeld met het probleem dat ik daar geen föhn of stijltang heb (ik heb een eigenwijze pony). Naar achter met een speldje is out of the question, heeft iemand nog tips, naast een muts opdoen?

Als je zelf nog een vraag hebt, post het hier : D!

xxxxxxxxxxxxxxx

haarband? lykt me niet zo moeilijk toch. en om nou heel je beautycase daarmee heen te nemen is ook overdreven hoor. je word toch vies

AAAAA ik ben jaloers :3
Ik ga het hele festival op radio en tv volgen :stuck_out_tongue:

Ontopic: Houd het gewoon makkelijk, staartje of haarband ofzo :slightly_smiling_face:
Niemand zal er echt op letten hoe hij/zij eruitziet.

Doe een speldje of een haarband in. Hartstikke hip toch?

zo’n stoffen haarband met een leuk speldje vastmaken bovenaan de zijkant. da’s supergaaf. of een hippieband<3

Bij hippiebandjes denk ik ook altijd meteen aan festivals <3…
AARGH. Ik wil echt naar Lowlandsx[

Je kan ook zoals nog duizenden anderen een roze pinkpop hoedje kopen en die opzetten

maar waar maak je je druk om? er is echt niemand die erop gaat letten hoe je haar zit, er zijn superveel mensen daar op de camping die er net zo uitzien als jij.

Offtopic: ik slaap thuis dus ik heb wel een stijltang :stuck_out_tongue:

Ik heb echt zo’n zin!
Maar wat is het handigste qua tassen ofzo
Ik ga alleen op maandag, maar ik weet niet echt wat voor 'n tas het makkelijkste is xD

De meeste nemen gewoon een schoudertas mee, als je bij een concert bent kan je die makkelijk om laten hangen of je zet 'm neer voor/achter je. als je 'm voor je neer zet wel even kijken dat mensen voor je niet op je tas gaan springen :stuck_out_tongue:

Ikzelf neem geen mee, ik neem mobiel, geld, poncho en oordopjes mee en dat past wel in je zakken… & als er iets is wat niet in mijn zakken past dan kijk ik iemand uit mijn groep wel even lief aan

Ik loop zaterdag t/m maandag door Landgraaf met mn op Lowlandsgekochte Bob Marleymuts… m’n haar zit na 2 concerten toch niet meer :slightly_smiling_face:
Don’t worry!

Ik wist niet dat we tegenwoordig zelfs tips nodig hadden voor Pinkpop? xD