Pinkpop 2015

P I N K P O P 2 0 1 5

De 46ste editie van Pinkpop vindt plaats op vrijdag 12, zaterdag 13 en zondag 14 juni 2015 op het vertrouwde festivalterrein van Megaland in Landgraaf. De traditionele perspresentatie met bekendmaking van het programma, vindt plaats op woensdag 25 februari 2015 in poptempel Paradiso te Amsterdam. Informatie over de kaartverkoop volgt. Let op: via internet kunnen vóór de officiële start voorverkoop al kaarten worden aangeboden, maar koop deze niet, dit zijn geen officiële kaarten! Kijk voor meer informatie op www.weetwaarjekoopt.nl.
Sinds 1990 staat Pinkpop in het Groot Guinness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival. De eerste editie vond plaats op 18 mei 1970 in Geleen, waar Pinkpop zeventien keer plaatsvond. In 1987 werd eenmalig uitgeweken naar Baarlo. Vanaf 1988 wordt Pinkpop gehouden op evenemententerrein Megaland in de gemeente Landgraaf en vindt daar dit jaar voor de 28e keer plaats.

De eerste namen druppelen al binnen: de Foo Fighters, Muse en Robbie Williams zijn bevestigd als dagafsluiter! Deze week gaat de organisatie nog meer namen bekendmaken voor Pinkpop 2015. Vorig jaar viel Pinkpop bijna letterlijk weer in het water, maar dat mocht de pret niet drukken, het werd één groot feest.

Wie gaan er dit jaar (weer)? En naar welke grote namen kijk jij het meeste uit? Wie hoop je dat er komt?

See you in Landgraaf!

Jaaaaaaaaaa, Foo Fighters :grinning:
Was inderdaad echt geen pretje om in die onweersbui te staan wachten met zomerkleertjes aan vlak voor Metallica :’)

Haha, toen de bui eraan kwam en de hele lucht knalgroen werd vond ik het echt doodeng :cold_sweat: Maar tijdens de bui zelf viel het heel erg mee, alleen was ik daarna inderdaad super verkleumd hahaha

Muse komt hoogstwaarschijnlijk ook!
YYYEEEESSS

Ik wilde net dit topic maken maar hij is er al!
Ik heb er weer zin iiin!!!

Dat zou echt tof zijn!

Ja, ik dacht dat ik onderkoeld zou raken :’)
En dan lees je de volgende dag dat ze dekens uitdeelden ergens op het veld, hadden ze dat ook niet voorin kunnen doen :’) ?

Yaaay dan ga ik weer een dagje :’) 's ochtends vroeg weg en bijna 24 uur laten weer thuis. Waarschijnlijk ga ik ze nog wel veel vaker zien deze zomer, maar ik benut al mijn kansen om ze te zien haha. En Foo Fighters komen waarschijnlijk ook wel op Glastonbury, dus die zie ik ook nog wel en hoef ik niet per se vaker te zien.

Nou… Ze gaan vrijwel direct na hun tour naar Belgie voor Werchter dus ik begin er steeds meer aan te twijfelen. :’( Ik wilde dan ook eigenlijk ook naar Pinkpop, maar helaas kan ik niet. -.-

Ik wilde vorig jaar heel graag gaan en dan vooral om AM maar ik mocht niet door de lange reistijd. Hopen dat ik dit jaar wel mag haha.

Ik zag net op twitter dat Muse vrijdag op pinkpop staat :upside_down_face:

Ik wil zo graag, maar kreeg vorig jaar ook al vrij van het werk. Dus ben bang dat ik dat dit jaar niet meer krijg aangezien bijna al mijn collega’s altijd willen gaan.

Muse is inderdaad zeker als afsluiting van de vrijdag!

Muse is inderdaad bevestigd! http://www.pinkpop.nl/muse-op-pinkpop2015/

@Avoid, inderdaad, ik zag overal mensen met van die foliedekens en gekke dingen en dacht, huh, die heb ik helemaal niet gezien haha
Maar wij zaten op het asfalt vooraan en precies op een plekje waar het niet helemaal blank kwam te staan dus we hadden het wel supergoed geregeld :grinning:

Ik was er dit jaar voor het eerst een heel weekend en het was zooo tof. Maar aankomend jaar ga ik nooit genoeg geld hebben voor een heel weekend :frowning_face:
Eerst maar even afwachten wie er allemaal komen. Miss zit een dagje gaan er nog in…

Kun je niet alvast gaan sparen? Ik heb ook echt nog geen geld, maar pinkpop is het zoooo waard

Haha helaas niet. Zit nu in het buitenland en als ik terug kom, ben ik sowieso blut en moet ik eerst werk vinden. Maar wie weet, ik heb nog de tijd haha :slightly_smiling_face:

Ik stond in het voorvak en toen werd het ontruimd, dus ik heb in de buurt van die poortjes lekker in het zompige gras gestaan :stuck_out_tongue: Maar Muse op Pinkpop! Echt superblij hiermee :grinning:

Yaaaay op de vrijdag dus naar Pinkpop!
Hoop wel echt dat Muse nog op Glastonbury komt, maar ik schat die kans nu best hoog.

Ik ben super blij dat Muse naar Pinkpop komt! Hopelijk mag ik een dagje school skippen

Ik wil er heeeeel graag heen. Ben nog nooit geweest, maar nu komen al 2 van m’n favoriete bands dus nu moet ik wel gaan haha.
Ik ben nog nooit geweest dus ik heb geen idee hoe duur t is. Weet iemand nog van vorig jaar hoe duur 1 dagje was en hoe duur een heel weekend? En wanneer t ongeveer in verkoop gaat?