een vriendin van me wilt dit jaar graag voor de eerste x naar pinkpop maar ik weet niet echt precies wat het inhoud, ik weet dat t een 3daagse festival is maar verder niet echt heeeel veel! wie kan er wat meer over vertellen en is het het waard om te gaan?
Jooooooo. ik ga ook!
Al kan ik je niet zoveel vertellen, want ik ga voor het eerst hahha.
up dus.
Ik ga ook Maar dit is ook de eerste keer voor mij. (:
Ik ga ook, voor de 2e keer! Het is heel gezellig, gewoon lekker in het gras zitten en naar bandjes kijken, en als je favo band komt naar voren natuurlijk (:
haha oke maar waar slaap je enzo? en ben je veel geld kwijt aan vanalles? het lijkt me wel gaaf hoor gewoon lekker in het gras genieten van muziek en alles! wat voor mensen komen er allemaal op af dan?
Het is of rond de 80 euro voor 1 dag, of 160 (?) ofzo voor alle dagen met camping.
Je kunt daar op een van de campings slapen met een eigen tent. Of je gaat in een hotel in de omgeving. Dat is je eigen keuze.
Ik hoop zo dat Linkin Park komt!
Je slaapt op de camping neem ik aan. Ik vond het vorig jaar op Pinkpop erg gezellig. Gewoon lekker in het zonnetje naar bands luisteren en bij je favo bands helemaal vooraan. Iedereen is super chill en maakt meteen een praatje met je. En 's avonds naar de partytent op de camping (:
Nou, je slaapt in een tent, tussen alle andere mensen met een tent (véél tenten), dan al niet met of apart van je vriend(in)enn. En sowieso ben je geld kwijt voor het kaartje en eten, is handig om van te voren eten in te slaan want op het festival zelf is het eten meestal veel duurder. En de sfeer is er meestal super, ik heb nog de beste herinneringen aan mijn eerste festival. :'D
Oh je moet wel niet bang zijn om vies te worden en tussen zwetende mensen te staan.
haha ik hou van zwetende mensen en vies worden!
maare oke klinkt heel leuk allemaal duss miss wordt et em wel dit jaar!
Neem je eigen eten mee voor op de camping. Je mag geen eten meenemen naar het festivalterrein en bijvoorbeeld een hamburger kost daar zo’ ¤5 tot ¤7,50.
Jaa, klopt. Alles is heel duur op het terrein zelf.
ja biggie problem ik moet sparen voor sunny beach en new york… 6 weken in totaal overleven moet ik en daarvoor sparen dusja… haha hopen op geld uit de lucht
Ik zou dit jaar misschien gaan met me papa vanwege Bruce Springsteen. Me vader is helemaal gek van hem en ik zou een keer met me papa naar een concert van hem gaan. Mijn ouders zijn al eens eerder geweest en die zeggen dat het echt fantastish is. Ik weet zelf niks ervan want ik ben nog nooit geweest dus sorry. Beschouw dit maar als een up.
Ik wil oook heen!!!
Mumford & sons!!
Al denk ik dat de line up niet beter word dan rock werchter! Wauw die namen die daar komen (nouja meestal zijn heel veel namen gelijk maartoch)
CHECK HIER DE LINE-UP VOOR PINKPOP 2012
Zaterdag:
Will and the People, The Afghan Whigs, Ben Howard, Major Tom, The Asteroids Galaxy Tour, The Ting Tings, Kyuss Lives, Kasabian, Anouk, The Cure.
Zondag:
Bombay Bicycle Club, Sharon Jones & The Dap Kings, Chase & Status, Mastodon, The Wombats, Keane, Babylon Circus, Racoon, The Kyteman Orchestra, Soundgarden, Linkin Park.
Maandag:
Serena Pryne & The Mandevilles, Chef’Special, Paul Kalkbrenner, Blood Red Shhoes, Herbert Grönemeyer, The Hives, James Morrison, Gers Pardoel, Seasick Steve, The Specials, Mumford & Sons, Bruce Springsteen & The E-Street Band.
Ik ben verkocht! Dat worden dus 3 festivals deze zomer haha
Als Linkin Park komt, dan moet ik gaan…
Gers Pardoel… Dat staat echt gigantisch lelijk tussen al die namen :"D