Pinkpop 2011

Aangezien er een topic is over graspop 2011 vind ik dat er ook wel een mag zijn van pinkpop 2011!

Dus ga jij naar pinkpop, hoelang ga je en waar verheug je je het meest op?

Ik mag niet van mn ouders en daar baal ik echt van… Had heel graag Kings Of Leon, White Lies, Coldplay, Justin Nozuka, Foo Fighters, Go Back To The Zoo, Two Door Cinema Club, The Script en Kaiser Chiefs gezien maarja. Stomme ouders.

Er zijn hier geloof ik al wel meer topics over gemaakt ;p. Maar ik mag helaas niet :[.

een meisje die ik ken gaat, ze is 14.
ik wist niet eens dat je al vanaf zo jong mocht gaan :’’)
maargoed, als ik ouder ben wil ik er echt heel graag heen.

Ik ga! Op zaterdag, en ik ga eigenlijk speciaal voor coldplay! :]

Ik gaaaa het hele weekend :slightly_smiling_face:
maar was hier niet al een topic over?

Ik ga het hele weekend.

Waarom zou je op die leeftijd niet mogen?

pinkpop is vanaf elke leeftijd :wink:

Dat mag gewoon, volgens mij mag je wel pas vanaf 16 naar op de camping. Dat zeiden mijn vriendinnen iig. Ik ga zelf niet, een paar van mn vriendinnen gaan wel maar ze hebben niet eens gevraagd of ik mee wilde en k heb ook geen zin om daar de hele dag maar achter ze aan te rennen en iets van ¤100 te betalen terwijl ik liever een andere dag zou gaan. Dus moet ik helaas wel Coldplay, Kings of Leon en de Foo Fighters missen :frowning_face:

Volgens mij mag je op de camping ook gewoon staan als je nog geen 16 bent…anders heb ik een probleemd haha

Maar Mrieek das wel echt kut voor je!

liefs

http://i1189.photobucket.com/albums/z425/itsmeroxy-blogspot/Things%20I%20love/1262230412_5_MZFk_large.jpg

Ik was 2 jaar terug heen.
Toen was ik als vrijwilliger.
Vind het veel te duur om helemaal te betalen.
was toen wel gezellig voor een keertje

een vriendin van mij gaat.
Er zijn wel een aantal band die ik graag wil zien, maar ik ga niet naar pinkpop

Ikzelf ga 3 dagen!
en ik hoop een plekje te bemachtigen op camping B want daar is de grote feest tent natuurlijk! Heb er super veel zin in, hopelijk is het net zo mooi weer als deze dagen!

Is al een topic over,
EN IK GA 3 DAGEN WOEHOEEEEEEEEEEEEEEE

Ik heb goed gezocht op een goed topic hierover maar ik kan niets vinden.
wel in het algemeen over festivals over voorgaande jaren enz maar dit jaar stond er nog niet bij dacht ik
correct me if i’m wrong!:stuck_out_tongue:

de twee laatste dagen ben ik ook aanweziggg!
helaas ga ik Coldplay missen, maar ach.
heb er onwijs veel zin in!