Pinkpop 2010!

De voorverkoop van pinkpop 2010 (de 41e editie) begint dit jaar op 12 december, veel eerder dan normaal dus en ook veel eerder dan de voorverkoop van de meeste andere festivals.

Ik zal even kopieren wat er op de site stond:
[i]VROEGE VOORVERKOOP PINKPOP 2010

Voor de 41e Pinkpop wordt alles in het werk gesteld om de voorverkoop vroeger te starten en wel op zaterdag 12 december 2009. Dat laatste vooral na overleg over collega festivals zodat op deze manier festivalgangers een bewuste keuze kunnen maken.
De traditionele persmeeting met bekendmaking van het volledige programma zal plaatsvinden op woensdag 24 februari in Paradiso Amsterdam.

In tegenstelling tot eerdere berichten van derden vinden er geen onderhandelingen plaats met MUSE (wel aangekondigd op 19 juni in Nijmegens Goffertpark) en PEARL JAM. De organisatie onderhandelt uiteraard met veel kanshebbers voor de 41ste editie. Dat gaat in deze periode al jaren zo en ook nu weer hopen wij voor de start van de vervroegde voorverkoop bij wijze van surprise minstens een headliner bekend te maken.

Maandag 7 december gaat de GOUDEN TIP weer van start. Dat is een jarenlange traditie. Feit blijft dat de Pinkpopfan ook dit jaar een stevige vinger in de pap mag hebben richting programmacommissie. En dan verzoekt deze commissie uiteraard weer om geen stadion-acts in te sturen. Dus bijvoorbeeld geen U2.
De programmacommissie is vooral geinteresseerd in nieuwe acts of groepen die in het verleden al eens op Pinkpop hebben gestaan en die o.a. nu een geweldig nieuw album hebben.[/i]

Wie gaat er?
Ik wil er zelf natuurlijk wel heel erg graag heen (al ben ik wel benieuwd naar de bands/headliners natuurlijk, maar sowieso voor de sfeer). Alleen ik zit met school, want niemand op de hele school heeft een jaarplanning ofzo, dus misschien zit ik dan wel midden in tentamens x’D. Niet dat dit jullie wat boeit.
Wie willen jullie dat er komen?

ik ga

kheb liever lowlands

Pinkpop is echt elk jaar weer supergezellig, dus ja ik ga :sunglasses:
echt veel zin in

Ik wil wel, maar ik mág niet.

moet ik wel weten wie er komen

-

als muse komt ga ik zeker !
en een heel weekend kost volgens mij 150 euro (voor alleen een kaartje)

er staat dus juist géén muse

ik wacht nog even af (:

ohja, nu zie ik het ook. slim.xd

greenday moet komen! hun waren geniaal in ahoy

ik kom zeker! : )

bij mij om de hoek haha.

ik ga mn kaartje niet zo vroeg al halen :’)
Ik wil eerst weten wie er komen

Ik heb ook besloten dat ik sowieso ga, heb geen tentamens :grinning:.
Van mij mag wel komen:

• mgmt
  • audio bullys (zo 's avonds een dj-set in de tent oder so)
  • kings of leon
  • papa roach (maarja dat weet ik wel zeker dat dat niet gaat gebeuren xD)
  • linkin park
  • the kooks
  • prodigy

zoiets.

Ik koop geen kaartje als ik niet weet wie er komen… Van mij mogen de Arctic Monkeys wel weer eens komen.

En the Wombats, Maxïmo Park.
En the Dead Weather, maar dat zie ik niet gebeuren eigenlijk.

Als Deftones en/of Incubus komen ben ik van de partij.

Ik vind lowlands leuker qua sfeer en er komen meer artiesten dus ik denk dat ik daar weer heen ga.

Ik zou echt een keer willen gaan.

Weetje wie moet komen!? Florence and the machine! Die is zó cool!!