Pink Skinny

tjaa. ik heb er 2. een spijkerroze en een lichtroze. het gaat om die lichte.

hij is gewoon lichtroze, gewoon standaard lichtroze, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Ik heb er een grijs vestje met een roze hempje op gedaan maar ik zoek ook iets anders.

Iemand id?

<3 X

Update: die andere is soort van spijkerstof idd beetje oranje achtig (van mexx) ik heb inmiddels nog een :schaam schaam: en die is donkerroze (ze noemen het Cheeky PinkxD) die is egt verreweg de leukste… (van only)

de lichtroze is van de H&M, maar die is kindermaat xD, want ik heb hem al een tijdje en pas hem nog net.

basics

bijv grijs shirtje en dan in je sieraden roze

Misschien zwart shirt?

Waar heb je ze trouwens gekocht ik zoek er nog een =)

H&M tijdje geleden al, en die spijker heb ik van mexx (je kan hem op wehkamp kopen weten ik toevallig, maar miss nu niet meer)

<3 X

Een meisje uit mijn klas had hem ook, die combineerde hem met een grote bruine riem en een bruin shirtje en dan roze en bruine armbanden enzo :slightly_smiling_face:

Ik zou de kleuren grijs ,wit , licht roze of zwart gebruiken , en dan bijvoorbeeld een shirt met daarover heen een cardigan en over die cardigan een zwarte riem , met pumps of zwarte (nep) uggs

Zwart shirtje, met van die knoopjes aan de bovenkant?
Een sjaaltje zelfde kleur als je broek en wat zilveren armbandjes ofso.
Enne eeuh zwarte pumps.

lekker basic
grijs/wit shirt erop. schoenen maakt niet zoveel uit. misschien een leuk giletje erop of whatever. houd het basic want je broek valt al heel erg op.

idd, anders hou het basic anders wordt het té .

een grijze hoodie? oh en dan zwarte minnetonka’s
oh ik zie het helemaal voor me :slightly_smiling_face:

licht is met ch

Zwart staat daar altijd wel bij.
Ik zou er geen roze bij dragen, want een meisje uit m’n klas heeft ook zo’n knalroze skinny [superleuk] alleen draagt ze er dan een felroze shirt op.
En dat vind ik dan echt spuuglelijk, dan ben je net zo’n barbie.

Hihi ja, klopt…

& tip:
Hoge zwarte pumps,
Zwart truitje
of wit lang truitje met dun zwartheupriempje…
met lange kettingen & armbanden, ofzo.
Aah ik wil ook een roze :grinning:

ik heb ook 2 rose broeken maar heb ik zwaar spijt van
ik durf hem niet aan te trekken dat andere heel erg naar mij kijken ofzo
en ik heb ook niet iets leuks erbij…
eentje met wijde pijpen en 1 skinny die skinny is beetje orangje achtig :expressionless: die wijde pijpen heel licht rose.

Zwart of grijs shirtje met een zwarte of grijze cardigan eroverheen, en dan een tailleriempje.
En anders een simpel zwart of grijs shirt met een leuke riem & wat sieraden.
Niet te veel kleur, hou het simpel.
En hmm, schoenen, zwarte of grijze pumps, ballerina’s, uggs of minnetonka’s, maar ABSOLUUT geen sneakers, alleen allstars, die kunnen nog wel, zwarte of grijze.

zwart, grijs, bruin , topje/shirtjj/blouseje