Pink is possible!

Hellooo ladies.

Ik doe de studie Communicatie; International Event, Music & Entertainment Studies (Oftewel CO-IEMES) op het Fontys in Tilburg.
Nou moeten wij met ons projectgroepje een eigen evenement gaan organiseren!
We hebben al een thema, en dat is Pink Is Possible. Hierbij willen we dus echt ALLES in het roze! Maar… Onze gasten moeten natuurlijk ook iets te doen hebben! Hebben jullie misschien creatieve en originele ideeen die me kunnen helpen?

xxx

Suikerspinnen maken :’)

Jij moet toch leren die dingen te bedenken en niet van een forum af te halen? :’]

Nou we moeten eerst zon 100 ideeen hebben voor we er 1tje uit mogen kiezen.
Just for inspiration :wink:

roze cakejes bakken ofzo?

Nou roze is wel een hele ‘speciale kleur’, roze licht bestaat bijvoorbeeld niet. Zie dit filmpje voor meer uitleg. http://www.youtube.com/wa…=PL590B0AAC059F9FBB&lf=iv
Misschien kun je daar iets mee, maar misschien is het iets te geeky?

Roze t shirts verkopen, roze nagellak verkopen etc.

roze make-up sessie!

Klinkt onwijs leuk! Ik ga waarschijnlijk ook op Fontys in Tilburg studeren! International Lifestyle Studies.

Maar is het een event voor alleen vrouwen? Dan zou je enkele dingen kunnen doen zoals workshops cupcakes , nail art enz. allemaal in het roze natuurlijk. En een deel van de opbrengst naar Pink Ribbon misschien.

roze ‘modeshow’
een veiling van roze spulletjes, en dan niet duur bijv.

Okee bedankt :slightly_smiling_face: Nee het is niet alleen voor vrouwen, al wordt het dat al snel met roze natuurlijk!

een roze achtbaan neerzetten x)
paintball met roze verf?
kussengevecht met roze kussen en roze veren erin?
wall of fame met mensen die het leukst in het roze zijn gekleed. of die om de zoveel minuten veranderd en zoveel mogenlijk mensen laat zien.

maak rondom het evenement een wit scherm waarop de bezoekers met verschillende kleuren roze een groot ‘schilderij’ kunnen maken! dat zie ik wel leuk voor me…

misschien iets met pink ribbon ofzo?
Of je kan van die mensen neerzetten die helemaal roze zijn geverft en die dan als standbeeld gaan staan en soms bewegen.
Of je laat de gasten allemaal in het wit komen en dan vul je super veel waterbalonnen met roze, heel erg vloeibaar verf en dan mogen ze elkaar ondergooien. En dan moet je allemaal hindernissen opzetten, zodat het wat moeilijker wordt (en misschien teams maken) en leuke muziek en zo.

[i]

Hahahaha =D
Ik zie het al voor me!!
goed idee trouwens!!

en dan even mijn eigen ideetjees,

-koekhappen met roze koeken,
-overal roze ballonen,
-cakejes versieren (roze),
-spulletjes verkopen (all in pink),

En zo kan ik nog wel even doorgaan… [/i]

achtergrondmuziek van pink :stuck_out_tongue: