Pink Elephant sigaretten

Hoihoi!
Ik had vandaag voor kerst van me zus 2 pakjes Pink Elephant gekregen, ik was helemaal blij dat ik eindelijk roze peuken had. Ik maakte ze open… waren het witte sigaretten… Dus mijn vraag is, weet iemand waar je deze kan kopen van Black Devil?
http://www.google.nl/imgr…t:429,r:0,s:0&tx=87&ty=66
Wel in de provincie Utrecht.
xoxo

Je moet een plaatje eerst uploaden bij bijvoorbeeld tinypic om ze hier te kunnen posten. De link op je eigen pc werkt niet :wink:.

en ik heb geen idee

Aah haha die zien er echt leuk uit! Maar ik heb geen idee waar je die kunt kopen, sorry.

Echte tabakswinkel heeft ze nog wel is, appie soms ook maar bij vele is die al uit het assortiment.

Maar je hebt verschillende soorten, witte, zwarte en dus de roze die jij graag wilt(:

Tabakswinkels.

Ik raad ze niet aan. Ze zijn super light en smaken niet anders als superlichte sigaretten van marlboro ofzo.

Nee klopt ik had er net een gerookt, en zo lekker zijn ze niet. Maar ik wil ze wel een keer in het roze hebben (:
Maar het vervelende is dat ik geen tabakswinkel in de buurt heb dus weet iemand nog andere winkels?

In de provincie Utrecht zitten echt wel tabakswinkels.

Weet ik, maar ik woon in Leersum en hier in de buurt zijn geen tabakswinkels…

Had ik nou ook met die Pink Elephant sigaretten, had ik ze eindelijk gevonden, waren ze gewoon wit haha. Wist niet dat ze ze ook hadden van Black Devil, ga daar maar eens naar opzoek dan ;o