Pingen op samsung telefoon?

Wie van jullie heeft de samsung star qwerty ?
kan je daarop pingen? en is dat nou volledig gratis, want ik heb prepaid.

en kan je nou pingen met alleen samsung gebruikers?

Ik heb de samsung star qwerty. Volgens mij kun je er niet op pingen… Ik heb ook prepaid.

oh dat is raar want op internet staat dat die daarop al is geinstalleerd:

Om te kunnen Pingen heb je software nodig. Deze software (Samsung Ping) is op bepaalde toestellen al van te voren geïnstalleerd door Samsung, zodat je zelf niets meer hoeft te downloaden. Dit is zo op de Samsung Omnia Pro (B7330), Samsung Diva (s7070), Samsung Star QWERTY (B3410) en de Samsung S5550.

ik heb de Samsung Star QWERTY (B3410) en bij mij staat die er niet op;)heb hem net 2 maanden. TOen was dat pingen er nog niet. maar pingen is niet echt gratis. het een soort msn dus je betaalt gewoon de internetkosten :wink:

Van internet:
Pingen op je Star Qwerty!

Ping Text, Ping Voice, Ping Photo, het kan allemaal met de Samsung Star Qwerty! Hiervoor heb je wel onbeperkt internet (web’n’walk) nodig.

oh okee dat is jammerrrrrrr

Wat is pingen? :cold_sweat:

Het zit er wel op, het staat bij games: ‘‘palringo’’ ofzo iets.

ik heb ook een samsung star qwerty maar ik weet echt niet waar het staat.
heb ook internet!
help please?!

x

ik heb diva? hoort t ook op te ziten maar geen idee waar het werkt via palringo dat zier ik wel staan bij me spelletjes maar snap er niets van!:stuck_out_tongue:

ik heb ook samsung star qwerty en bij mij staat het in het menu, en daar staat: messenger (boven instellingen) als je daar op klikt laad die & staat er palringo.
alleen kan mijne geen verbinding maken ?

kan het niet bij de gewone samsung star?.

je kan toch ook gewoon dat whats app downloaden voor je mobiel? je moet alleen dan wel zorgen dan de gene met wie je wilt pingen dat ook heeft;p anders heeft t geen zin

ik heb ping chat op m’n htc. Allen iemand anders kan me niet toevoegen omdat je op bb ping 8 cijfers/code’s moet hebben om iemand toetevoegen? Naja zal wel :’]