Ping op iPod touch

Hai,
Ik heb sinds, net een half uur geleden ping op mn iPod gedaan. Want dat kon blijkbaar. Maar ik snap eigelijk niet wat je dr mee kan en wat het nut is van ping xD

Dus, weten jullie het? Dan weet ik iniedergeval wat ik ermee kan :’)

xx

Ik ben daar ook heel benieuwd naar… Want iedereen roept blijkbaar tegewoordig: We pingen!

Weet totaal niet wat t is… xx

Ik eigenlijk ook niet :’)

Ja, ik weet wel dat het iets is voor iphone ofzo en Blackberry. Maar verder weet ik ook niet wat ik er mee kan en wat het precies is xD

wat mijn broertje me vertelde: het is een soort trage chat/sms, maar dan via internet. Dat betekent dus dat er niks van je beltegoed gaat als je een berichtje verstuurd.

Oke, maar het kan toch alleen maar van ipod/iphone naar een andere ipod/iphone xD? Of kan ik ook naar mensen met een blackberry pingen? Niet dat ik mensen ken met een BB/iphone of ipod touch xD

Je kán pingen van een ipod/iphone naar een blackberry. Maar dan heb je een bepaald programmatje nodig. Niet de standaard blackberry ping.

Als je ping op je ipod/blackberry hebt gezet, moet je een gebruikersnaam aanmaken… Als je die naam aan iemand anders geeft, kan diegene jou een berichtje sturen :grinning:

oke dan. Ik ga binnekort, oke niet binnekort 2november een Blackberry kopen, omdat ik weet niet waarom xD. Maar dan kan ik het nog wel uitproberen met mn iPod.

Kan ik naar mezelf gaan pingen :'D

Oh, ik had een gebruikersnaam en alles aan gemaakt, maar dan moeten mensen je volgen ofzo volgens iTunes xD?

welk programmatje gebruik je daarvoor? x

Ja ik wil wel weten welk progamma je dan je ipod heb gezet. ik heb ook een soort ping maar kan niet naar BB mensen pingen

Oh, gewoon. Ik had twee weken geleden mn iPod gereset, en iTunes maar opnieuw gedownload, omdat ik mn pin vergeten was xD

En ik was net maar is weer na 2 weken op iTunes, en stond er ping, dus ik registreer mij daar voor. Maar verder staat er niks op mn iPod. Ik kijk wel even bij de app store, of er iets voor ping bij staat xD

Okee, ik heb niet in de iTunes store en bij die apps gedoe gekeken, maar gewoon op mn iPod in de app store. Dus ik typte ping! in. En kreeg ik ping! chat 2, want die sprak mij het meeste aan. De eerste die ik zag vond ik stom. Dus ik heb die gedownload, maar ik had die al een keer eerder, maar er af gegooid.

Maar ik kijk wel even wat ik er mee kan, hij is net klaar met downloaden en alles, en er staat:
‘Pingchat! 2 is here!! – Get instant messaging on your iPhone, iPod touch and iPad, and soon Blackberry and Android.’

en nog meer info xD

oh, ik ben ondertussen op aangemeld op pingchat! 2. En het is best makkelijk, ik hbe alleen geen vrienden om mee te pingen xD.
Maar het is een soort ebuddy, maar dan heet het ping, en kan op facebook, twitter en mail laten weten dat je ping heb xD

Het zijn korte berichtjes die je naar iemand anders met ping kan sturen. Het kan alleen wanneer je internetverbinding hebt.
Je kunt ook naar een bb pingen, maar dan moet diegene die applicatie op z’n bb downloaden. Volgens mij moeten zij dat what’s app hebben, of gewoon pingchat dat weet ik eigelijk niet.

Ja, ik heb nu pingchat, en dan heb je zn schermpje voor al je berichten. Alleen ik kan het verder niet uitproberen of het echt werkt want ik ken niemand met ping xD