pincodeeeeeeee

heyy dames ,
nou ik zit met een probleempje ik werk sinds een maand geleden bij de ah en ik heb me salaris ontvangen op ( dinsdag ) maar ik was me pincode kwijt ( van me pinpas ) dus heb ik gebeld naar de 0900 nummer ( wat me wel 8 euro heeft gekost ) en die mevr zei tegen me dat ik die afhaalbrief binnen MAX. 4 a 5 werkdagen krijg . Nou het zit zo ik heb het geld echt nodig ik wil gewoon zoveel dingen dermee kopen denk aan ( beltegoed, kleding , andere dingen ) maar ik ben nu gwn blut terwijl gwn geld heb op me bankrekening en ik heb die PINCODE nog steeds niet optvagen
Mijn vraag was heeft iemand van jullie ervaring hiermee hoelang duurt het dan ongeveer
Alvast bedankt !

Bel nog een keer.

En hoe kan je je pincode KWIJT zijn?!

wow slimheid. je pincode kwijtraken?

wat dacht je van: bel nog eens :grin:

tsja, vraag of je even van je moeder kan lenen
en zodra jij je pincode weer hebt/weet dan kan je het terug geven

hmmmm das kut :stuck_out_tongue:
beschouw dit als UPJEEEE

Idd, hoe kan je echt je pincode kwijt zijn? Dat schrijf je toch ergens op of je bewaart die brief ofzo.

Maargoed, nog eens bellen dan

gewoon wachten, je kan niks anders…

Heb je geen ouders die je kunnen helpen?

hoezoooooooo staaaaaaaan eeeeeeeeeeer zoooooooooooveeeeeeeel eeeeeeeeeeee’s iiiiiiiiiiin jeeeeeeeeeee tiiiiiiiiiiiiiiiiteeeeeeeeeel?

Stort het geld op je moeders rekening?

volgens mij kan je met je id kaart wel geld ophalen bij de bank zonder pasje. Misschien dat dit ook geldt voor als je je pincode kwijt bent? Moet je wel naar je eigen bank :slightly_smiling_face: (en dan bedoel ik uiteraard bij de balie, niet bij dat apparaat want ik denk niet dat die het beter gaat doen als je er een id kaart instopt :pensive: )

waarom stort je niet wat geld bij je moeder of vriendje ofzo, dan kan zij het voor je pinnen?