PINC SALE

[fgcolor=#FC88CE][b]Lieve Girlscene meiden,

Zoals jullie al waarschijnlijk al hebben gezien, heeft Girlscene een stukje geschreven over Pinc.
Wat ik super vind, want ik werk daar zelf.
(Thanks Girlsene! :wink: )

De meeste mensen/klanten snappen niet wat een Sample Sale is, wij zijn een nieuw concept dat verschillende steden afreist met Samples, Samples zijn kledingstukken die de winkel niet meer mag verkopen.
Wij kopen ze van hun, en kunnen daar meer dan 40% korting opgeven!

Als jullie meer vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden.

Liefs, Julia.[/b][/fgcolor]

-

Reclame mag niet.

Reclame maken mag niet…

[fgcolor=#F774B8]Hahah oh wist ik niet… wilde alleen meer info geven (aa) [/fgcolor]

[fgcolor=#FC7EBB]Het is al weg :wink:[/fgcolor]

[fgcolor=#FC7EBB]Het is al weg :wink:[/fgcolor]

haha die naam doet me áltijd denken aan een varken :’)

[fgcolor=#FC83BE]Hahaha hoezo?[/fgcolor]

Upje! Ik vroeg me af of er hier meiden wel eens naar zo’n pinc sale zijn geweest en hoe het daar is…

Dan moet jij even je citaat weghalen, want nu staat het er nog steeds. (:

Jaa ze lijken op elkaar! Maar we noemen het geen outlet, een outlet is meestal 2e hands terwijl wij nieuwe kleren verkopen met korting! Volgend weekend staan we in Adamzuid met een ZomerSale en Denhaag met een Kindersale!

Okee, dat klinkt wel goed dan! Verkopen jullie dit weekend toevallig ook leren jasjes?

Ik had de mail ontvangen en ik zat een beetje te twijfelen of ik volgend weekend naar Amsterdam zou gaan of niet, vandaar dat ik dit topic even upte… :slightly_smiling_face:

komen jullie binnenkort toevallig in eindhoven? :’)

[fgcolor=#FF70C1]We zijn tot woensdag open met onze Final Sale! Daarna gaan we na de zomer voor nederland trouwen, dus Gracias, waarschijnlijk wel! Maar ik durf niks zeker te zeggen. Gewoon de mails goed in de gaten houden en hopelijk zie ik jullie in één van onze sale’s. :slightly_smiling_face:[/fgcolor]

Moet je nou persee in dat licht roze posten? Het leest kut.

dit hele topic is toch gewoon [fgcolor=#FF94D4]RECLAME?[/fgcolor]

Dit is reclame.