Pimps and ho's

Voor de ontgroening van mijn studentenvereniging aankomende week moet ik een outfit meenemen in het thema pimps and ho’s. Helaas heb ik niet echt dit soort kleding in mijn kast liggen en moet ik dus op shopping tour. Iemand idee wat ik moet gaan kopen?

wil je als pimp of als ho gaan?

Het is de bedoeling dat de jongens als pimp gaan en de meisjes dus als ho

ik denk als ho dat is veel makkelijker …

Eens langs de coolcat?

Okee, dan zou ik in iedergeval netkousen en hoge hakken kopen, als je zin hebt kan je een tutu en een bustier kopen (Zijn dan wel duur) of misschien huren. Overdreven make-up zoals rode lippenstift enzo.

Inderdaad, als je dat van hierboven te duur vind/niet wil huren, zou ik naar de coolcat gaan. Genoeg keus.

Is er nu (alweer) toevallig geen sale? Dan blijven de ergste dingen vaak hangen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja coolcat of de markt

een glimmende legging, met een topje waar je wat decortte ziet, hakken, veel make up en sieraden en los haar perfect…

Haha :’) Wel waar. Dan hangen er altijd van die sletterige kleren niet niemand wil. Misschien moet je daar eens kijken. Of misschien bij de Wonder Woman, daar hebben ze soms ook wel van dat soort kleren. Ooof, als je er een hebt, een Ti Amo. Die zit bijv. in de stad van Den Haag, daar hebben ze ook wel dat soort kleren.

Ja de cool cat! Daar hangen echt verschrikkelijke kleren (niet alles, maar het meeste wel xD)
Glimmende legging met zo’n heel fout rokje of jurkje. Ik zag (op zich wel lang geleden) een keer een jurk hangen, helemaal glimmend, zwart, met goude grote schakels op de rug lopen…Nja, kan niet uitleggen. Maar was echt verschikkelijk ordinair. Wat voor jou?! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heeft iemand niet nog een foto van die Shaniqua’s?
Die zijn erg inspirerend voor dit onderwerp :B

een zwart jasje met paars fluweel aan de binnenkant, zo’n zwart fedorahoedje (ik denk dat dat zo heet) met een paars veertje er op.
Lange zwarte pantalon en zwarte lakschoenen.
en geen stropdras maar een strikje xD
Moet je met een vriendin gaan die verkleed is als ho, dan ben jij de pimp xD

Zo kan het ook natuurlijk :smirk:

http://www.completelybonkers.co.uk/images/smi2%20pimp%20orrange.jpg

Krijg ik geen ban als ik met zo’n foto van die Shaniqua’s aan kom zetten? xD

Weetje wat pas echt zou passen;

een heel kort topje of een bh xD
kort rokje eronder (zelfde kleur)
&dan hoge kniekousen!
bolero met korte mouwen erop.
klaaaaaaaar

Zo’n té hoerige kostschool-outfit lijkt me ook wel grappig…
Denk: minuscuul geruit rokje, te strak & diep uitgesneden wit bloesje (bij voorkeur met zwarte beha eronder, zodat het lekker doorschijnt), nekousen met eventueel jarretels en hoge hakken. En een lolly in je mond voor het “brave-meisjes”-effect xD

En verder wat hierboven al gezegd werd: CoolCat/WonderWoman kleding!

Hier staat zo’n outfit tussen. Die groene. Maar ook nog andere opties :grinning:

Ik had ook een feest met het thema pimps en ho’s, erg grappig!
Zelf heb ik ook totaaaaal niet zulke kleren in mn kast liggen, maar je moet een creatief zijn(:
Gewoon alleen een hemdje die een gezellig decolleté maakt, je kortste shorts van de zomer (of anders knip je een oude broek totaal kort) en hakken eronder. Knot op je hoofd, flinke mascara en eyeliner, knalrode nagellak en TADAAA: you’ve got yourself a whore :sunglasses:

ik vind dat zo zonde van geld… maargoed het is een feestje.

ehm, wat hierboven staat? idd zo’n hoerige kostschool outfit met ook net een te kort rokje etc.