pimp my etui

Mijn zusje is woensdag jarig, ik weet het heel kort dag :blush:
Maar ik weet geen cadeau, nog ideeën?
Ze wilde wel een etui, dat vind ik een beetje saai/onpersoonlijk.
Daarom dacht ik er aan om hem te pimpen. En misschien een tekst ofzo er op. :$:$
iemand iedeeën of tips?

xxxx

Een etui waar je boodschappen op kan uitwissen?
Je kunt op Google ook leuke ideeën vinden om met leuke stofjes er zelf eentje te naaien, als je het eenmaal kunt is het echt niet moeilijk. (:

Dankje, maar wat bedoel je met boodschappen uitwissen. ? :blush:

Watte?

Ik ga ook mijn etui pimpen, in winkeltjes of op de markt ofso kan je wel lint kopen wat je er op kan naaien (of plakken misschien). Met bijv. leuke stipjes of dingetjes erop, ik weet niet wat je zusjes leuk vindt?, of van dat kant erop is ook wel grappig

Uitvegen zegmaar, je hebt volgensmij ook van dat speciale papier geloof ik, en dan met Whiteboardmarkers kun je erop schrijven, en ook weer uitwissen, wat dus op gewone etui’s niet kan. (:

dat is allemaal wel heel leuk. (A)
bedankt. (:

Van die vilten bloemetjes erop bevestigen! Kan je kopen in knutsel-, hobbywinkels (bv. Veritas). Met stift er op schrijven kan het er al snel amateuristisch uitzien, dus ik zou eerder voor stofjes, kant, lint, pareltjes e.d. gaan. Veel succes!

Ik heb al een te leuke etui op erop te gaan tekenen (a)(a)

K zou er ook niet op tekenen. Als je er tekst op wilt zou ik het of met van die dikkere textielverf doen (dat de tekst er een beetje ‘op ligt’ zegmaar), of hou het bij één woord en doe het met stof (textiellijm is heel handig daarvoor, hoef je niet alles met naald en draad te doen, dat is zoveel werk, vooral met dikke etui-stof)… verder ligt het natuurlijk aan wat je zusje mooi vindt ; )