Pimp je .........

Heeft iemand ideeën om je spullen/kleding te pimpen. Dat is natuurlijk altyd
leuk! :smiley:

Bijvoorbeeld als je zo’n donkerblauwe (of een andere donkere beetje saaie kleur) sjaal hebt, en je vind hem TE lelijk, kun je er bijvoorbeeld knoopjes aan naaien, of je knipt sterretjes of/en hartjes uit een leuke kleurige stof en lijmt/naait die aan je sjaal.

Dus heb jij een leuk idee, zet em hier ff onder als je wil. (a) :smiley:

Je broodtrommel eehm je boeken je schriften pennen (daarmee bedoel ik eehm type-exen onder de les :stuck_out_tongue:) je make-up doos opimpen

Textiel stift… daarmee dingen onderkliederen zoals: Je tas, schoenen, etui, een lampje met zo’n lampenkap… check: www.geocities.com/xcustomized

Je kan op i-net ook veel ideeën vinden :grin: succes.

.

ej vet ik heb net poging gedaan tot me broodtrommel te pimpen maar ziet er niet uit maar goed ik heb me schoenen eens gepimpt en me kaft papier dan
me haarspeld en haarband is ook leuk om te doen heb ikk ook wel eens gedaan
verder je muis van je pc pimpen xd haha een eigen cd hoesje maken

HEB JE FOTO’S :grinning:?

Ik heb op mijn broodbox een heleboel shit geschreven.
Pimp wat je vindt xD

Even zoeken helpt bij crea bea. Er bestaat namelijk een pimp verzameltopic. Geopend door mij… Dat deed ik om zoveel pimp topics te voorkomen.

Haha. Dat heb ik een keer gedaan. Toen had mijn oma een stel witte onderbroektenten meegenomen (ik was op de markt en het was zo goedkoop en je kan het altijd wel gebruiken toch? yeah right) en die heb ik vervolgens gepimpt met smillies en doodshoofdjes maar ik heb ze toch maar weggegooid want ik wilde er nog niet dood in gevonden worden :grinning:

super coowl hoe doe je dat?

het is een topic uit 2007 dus weet niet of je nog reactie krijgt :slightly_smiling_face:
kijk anders eens bij het DIY topic of stel daar de vraag hoe je zoiets kan doen?

DIY topic