'Pimp je lege fotolijsten'

Hee! Ik zag laatst allemaal dingetjes over stijlboeken. Dat deed mij denken aan wat ik zo’n jaar geleden heb gemaakt!

Ik had zeg maar van vroeger een supergrote fotolijst’.
Van 90x100 cm geloof ik*-)
Nu zat er een poster in van Winnie the Pooh, xD en aangezien ik daar niet graag meer tegen aan wou kijken, begon ik na te denken wat ik er wel in zou willen hebben:P

Ik heb superveel plaatjes van kleding,schoenen,make-up uitgeknipt, en net zoals in een stijlboek allemaal op een plaat geplakt. Waarover dan weer het glas ging.

Misschien heb ik het nu niet zo duidelijk uitgelegd, maar als ik kan upload ik een foto!

Het is dus zeg maar ongeveer hetzelfde als een stijlboek, maar dan op een enorme plaat met glas ervoor, zo heb je een goed overzicht, geen lege fotolijst meer, en een vrolijkere kamer, teminste bij mij dan :wink:

Ik vond het zelf wel een leuk idee, ik ben er ook wel 4 dagen mee bezig geweest…

Laat even weten, wat je ervan vindt/of je het ook gaat doen/al hebt gedaan, dan post als het kan ook een foto!

Dankje!

X

Leuk, doe ik al jaren :stuck_out_tongue: Alleen niet met kleding enzow maar gewoon plaatjes die me aanspreken :stuck_out_tongue:

Ja ik eigenlijk ook wel, maar dan meer in schriften, nu dus in het groot.

:stuck_out_tongue:

Het is gewoon een collage denk ik? Maar ook ik doe dit zelf al lang :slightly_smiling_face:

das wel cool, zeker als je geen poster/foto hebt van dat formaat…
maar iedere keer als ik het doe raak ik het na een tijdje beu en gooi ik de collage toch weg… daarom dat ik het nooit meer met echte foto’s van mezelf&vrienden doe

maar leuk, zo kan je eigenlijk alles versieren , kasten, tafels, schriften, agenda’s, je computer,…

leuk ik heb concert poster van rihanna & christina aguilera er in :grinning:
enj ik heb een 2 memoborden met posters, en 1 met foto’s van vrienden en familie !!

Ik heb een mooi/simpel idee voor het uitstallen van je oorbellen en kettingen! met een lege fotolijst!

Wat heb je nodig:

• Grote (hangt ervanaf hoeveel sieraden je wil ophangen) lege fotolijst (houte rand)
  • Poster, BEHANG (Tip* heel leuk als je bijvoorbeeld een deel van je kamer heb behangt en aan een andere muur alleen je behang in een lijstje heb hangen), Foto, Kadopapier etc
  • Touw die niet pluist:P
  • Zaagje

Hoe maak je het?
Reken uit hoeveel touwlijnen je erop kan spannen (let er wel op dat je genoeg ruimte tussen de touwlijnen overhoud voor bijv. lange oorbellen)
Zaag aan de zijkant een klein inhammetje waar je het touw in kan spannen en maak een knoop aan de achterkant van de lijst.

Zie fotos voor voorbeeld!

http://i341.photobucket.com/albums/o378/pinkychloe_photos/Sieradenrek02.jpg

http://i341.photobucket.com/albums/o378/pinkychloe_photos/Sieradenrek04.jpg

oooh, die fotolijst met oorbellen erin is echt fucking leukk :slightly_smiling_face:

echt heeel leuk met die oorbellen!
jammer dat mijn ouders gescheiden zijn, kan moeilijk elke x zon bord mee slepen naar mn andere huis :stuck_out_tongue: