Pimp je kamer! Maar hoe?

Pimp je kamer! maar hoe?

Tja, je wil je kamer pimpen…
Maar dan heb je natuurlijk wel inspiratie nodig en wat tips.
Plaats hier al je tips of inspiratie-foto’s.
Maar vragen kunnen hier bijvoorbeeld ook terecht. Ik wil zelf ook graag
mijn kamer pimpen. Ik wil het namelijk roze & bruin. En ik heb een grote kamer. Ik slaap op zolder.

Dit was echt waar, want ik wil dat echt heel graag.
Maarja, en nu vraag ik tips.
Maar andere kunnen ook vragen stellen, dit is gewoon ‘‘Jou Kamer - Topic’’
Dus ga maar los! Hier zijn alvast wat tips:

[i]- Plantjes maken je kamer lekker vrolijk, ik heb een bak met plantjes voor mijn raam staan. Gezellig!

• Maak een leuk hart boven je bed met allemaal foto’s van jou en je vrienden of familie.
  • Plak een leuke tekst op je muur, voor inspiratie of andere dingen…
  • Kussens! Koop er lekker veel bij de Action of Xenos en je hele bed ligt vol. Ziet er leuk uit, maar is ook nog eens heel lekker om op te liggen!
  • Posters, ben je fan van iemand? Verzamel posters en knip ze uit en plak ze dan als een collage op je muur.
  • Koop een eiffeltorentje of een bigben als souvenir, je kan er armbanden of kettingen omheen hangen.
  • Vraag om een hoofdbord achter je bed, en hang er leuke fotolijstjes of lichtjes op. Er boven op kan je er ook een paar neerzetten. Kaarsjes kunnen ook.
  • Kaarsjes! Vele kaarsjes maken je kamer lekker gezellig en als het geurkaarsen zijn, gaat je kamer ook lekker ruiken![/i]

Zijn er nog tips, vragen of foto’s?

Er is al het “kamerinspiratietopic.” Dat heeft ongeveer dezelfde functie als dit topic.