Pimp je kamer---> grote poster!

Hallo!
Met deze site kan je van je foto’s supergrote posters maken! Gwn fotootje invoegen ,afprinten,aan elkaar plakken en je supergeweldigefantastische poster is af!!! xD

Of je kan tussen elk blad een beetje ruimte open laten zoals hier

http://img.compradiccion.com/2007/11/Block%20Poster.jpg

leuk!

-

Leuk maar ik krijg al een tekst op mijn muur.

dat heb ik ook gedaan! :slightly_smiling_face: maar ik heb het er met kneedgum opgeplakt en nu beginnen al die papieren af te bladderen zeg maar… weet iemand een betere manier om het op te plakken?

leuk idee

Ik heb met plakband, werkt voor geen ene meter. Ik heb trouwens een enorme lantaarn op me kamer, van deze site dus.

Dubbelzijdig plakband?

Je kan van dat speciale lijm kopen bij zo’n winkel waar je ook van die huis spullen kan kopen

buddy

Dat wil ik ook doen! Maar dan wel op fotopapier. Natuurlijk heb ik wel weer een baggerprinter…

leukleukleuk; ik ga ook doen! :grinning:

ga ik ZEKER doen!:o

misschien kunnen de meiden die dit gaan doen fotos maken lijkt me leuk om te zien :slightly_smiling_face:

hier was al ooit een artikel over op girlscene

Met buddie (van het merk pritt), lijkt op n soort kauwgom, maar het is speciaal voor op de muur, en als je gewoon papier hebt (waarde foto opstaat) blijft hij volgends mij lang hangen. Kost denk ik rond de 2-3 euro.
succes!

Ik heb hele irritante muren maar ik pakte altijd tape en daar maakte ik zegmaar een soort rondje van ( je weet wel , dan vouw je het zo dat de uiteinde aan elkaar zitten en het aan elke kant plakt) en dat plakte ik aan de achterkant van een poster en dan bleef het heel lang zitten .ik heb ong. een jaar mijn hele muren vol gehad en er is maar 1 of 2 keer een puntje/hoekje van een poster naar beneden gevallen.

Heb ik ook op mijn hele grote wand! :slightly_smiling_face: van me zusje, ik en de hond

je kan het ook opplakken zeg maar op een heel groot schildersdoek…