Pimp je fiets(krat)

Hee! Ik ben mijn fiets aan het pimpen. Ik heb net zon soort standaard gekocht voor op de fiets. Maar waar kan je een goedkope krat kopen. Of een krat die je zelf kan pimpen ofzo? Het moet vooral niet veel geld kosten!

Hema?

Appie mandje?
Bierkrat?

Ben ik al geweest. Een tijdje geleden hadden ze daar wel kratjes maarik heb ze niet meer gezien?

WAT voor mandje? En in een bierkrat zitten volgens mij allemaal van die dingetjes dat de flesjes blijven staan, een soort standaardjes en dat vind ik niet zo handig, maar misschien kan ik daar een plank ofzo opdoen. Ik zie wel

WAT voor mandje? En in een bierkrat zitten volgens mij allemaal van die dingetjes dat de flesjes blijven staan, een soort standaardjes en dat vind ik niet zo handig, maar misschien kan ik daar een plank ofzo opdoen. Ik zie wel

@goffelkind

Bij onze jumbo kun je een krat kopen zonder van die standaardjes dingetjes.
Zodat mensen er 4x een sixpack in kunnen zetten.

Kost 1.50 embellage zon krat

Die dingen eruit zagen, bij de bierkrat. Maar dan moet je het wel zo ‘pimpen’ dat je niet meer ziet dat het een bierkrat was. :'D

je kan ook een fruitkistje meenemen bij de supermarkt, waar van die sinaasappels hebben ingezeten. dat is gratis

@Insignificant: bedoel je met embellage zo’n leeg kratje zonder bier?

@Frogger

Ja idd. Maar dan zijn die ´houdertjes´ voor het bier er uit gehaald bij ons. Kun je gewoon vragen aan iemand van de vakkenvullers of bij de service balie. Dus dan heb je zeg maar een LEGE krat.

cool ,ik fiets er meteen heen! :grin:

Staan die gewoon bij het bier? Of moet je het echt ‘vragen’?
Enne, een krat mag je toch gewoon meenemen onder de 16? :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik weet niet, ik ben iet gegaan. ik kwam er achter dat het al 6 uur is gweest. en de winkels gaan dan toch dicht?

Ja, maar sommige supermarkten zoals Appie, zijn tot 8 uur geopend.
Zijn die embellage kratten ook verkrijgbaar bij de Lidl, Appie en C1000?

Bij ons in Tilburg zijn we tot 9 uur open savonds.
Een lege krat mag je gewoon meenemen aangezien er geen alcohol in zit.

Ik werk bij de jumbo dus ik zou niks weten van de andere supermarkten. :stuck_out_tongue:
Emballage is trouwens een verzamelnaam voor lege flessen of kratten.

Staan ze daar gewoon bij het bier? Of achter in de winkel?
Enne, dankjewel :slightly_smiling_face:

o haha. ach ik kijk morgen ofzoo wel :grin:

Ik denk dat ze in het embellage hok van de winkel staan.
Of evt in het magazijn. xD

Welcome (: