Pilprobleem dringend ! Help mij

Halloooo !
Zaterdag heb ik mijn laatste pil genomen. Dus nu is het mijn stopweek. Ik heb nog altijd mijn maandstonden niet gehad, of ja gisteren 1 druppeltje en vandaag 1 druppeltje :pensive: . Ik heb nog geen sex ofzo gehad, dus ik ben niet zwanger, tralalaa ! Maar, wat ik me dus afvroeg ;
Morgen wil ik bij mijn vriendje gaan slapen. We zullen geen sex hebben, maar ik vind het vies om daar te slapen als ik mijn maandstonden heb. Als ik vanaf morgen al mijn pil neem (= 4 dagen te vroeg), zullen mijn maandstonden dan “stoppen” (niet meer doorkomen dus), of komen ze gewoon door?

Dankje alvast om te lezen!

-

Idd… dat weet je eigenlijk niet zeker…

Volgens mij gaan ze door. Zover ik weet iig.

Gaat gewoon door volgens mij, want soms ben ik ook al weer gestopt met ongesteld zijn terwel ik pas over 2/3 dagen de pil weer moet slikken.

Mijn dokter vertelde dat je zelfs pas de 6de dag dat je gestopt bent pas ongesteld word…
Dat je zelfs dan de 7de dag gewoon weer moet beginnen met opnieuw te pakken.

Je moet die 7en dagen volmaken x]
Anders tampon ofzo?
Aangezien je het idd niet kunt weten, misschien komt 't helemaal niet… x]

In mijn bijsluiter staat dat je niet eerder je pil mag innemen, even daarin kijken?

Ik neem aan dat je gewoon ongesteld word ookal slik je dan nog net de pil, want het is al een beetje begonnen.

ja, je ongesteldheid komt nog gewoon. Helaas. Toen ik de pil voor het eerst slikte, duurde het ook een week voordat ik ongesteld werd. Maar als je nog niet ongesteld bent, moet je na de ‘stopweek’ evengoed weer de pil gaan slikken. Maar als het goed is ben je dan al ongesteld geworden, en zoniet dan kom het waarschijnlijk nog.
Maar het heeft geen zin om meteen de pil te gaan slikken, zodat je niet ongesteld wordt, dat helpt niet.

je stopweek moet minimaal 5 dagen duren! (en maximaal 7)

Je ongesteltehied komt wel binnen een paar dagen waarschijnlijk. Ook als je nu weer aan een nieuwe strip begit wordt je nog gewoon ongesteld. Ze komen gewoon door, je maandstonden.

volgens mij als t net begonnen is en dan slik je de pil dan gaat t niet gelijk weg. denk ik

Jammergenoeg staat er niks over in de bijsluiter,
maar bedankt alvast : )

hmm, je wordt toch wel ongesteld, en als je dan alsnog de pil gaat slikken breng je het alleen maar in de war… dus ik zou het niet doen (: gewoon tampon indoen ofzo?

ik doe altijd een stopweek van 5 dage:Pik haaat ongesteld zijn:Pen het mag hah maar als je net aan de pil zit dan moet je lichaam nog even wenen misschien word je helemaal niet ongesteld de eerste keer en anders gewoon tampon in:)
je vriendje snapt heus wel dat dat heel normaal is hoor:)

Je kan je menstruatie niet stoppen als je je pil eerder inneemt.

Maar wat is er dan vies aan, om daar te blijven slapen, je zegt net dat je amper bloed verliest? :anguished:?

geen idee srr

^ Dit topic is uit 2008 :’)