Pillen voor grotere borsten

Heee,

Ik had een vraagje. Heeft iemand ervaring met pillen waar je borsten van groeien? Ik ging even wat research doen en kwam het tegen op drogisterij.net

Nu ben ik er ook wel benieuwd naar! Aangezien ik bijna niks heb :hammer:

:woman_facepalming:

Nee, dat bestaat niet. De grootte van je borsten is genetisch bepaald, en aan je tekst te beoordelen ben je geen 21+ en ben je dus nog steeds in de groei. Wacht rustig af.

Pillen om ook maar iets te laten groeien bestaan niet. Marketing heet dat.

De enigste soort pil waar mijn borsten groter van werden was de anticonceptiepil. Voorderest bestaat er zoiets niet.

Het bestaat wel, breastgro heet het, of het echt werkt is een ander verhaal. Ik heb gehoord dat je het moet blijven slikken wil het effect hebben, en die dingen zijn per 2 maanden €109… Een natuurlijke en goedkopere manier is het gebruik van hop lees ik! Ik lees veel goede reviews maar of het werkt moet je zelf even uitvinden haha

Dankjewel! Ik heb ook super veel reacties en reviews gelezen op internet dat het inderdaad wél werkt. Ik vind het eerlijk gezegd wat ouderwets als je zo standvast zegt dat niks helpt… Er helpt wel degelijk wat, en ik ben zeker niet de enige die dat beweert.

Ik zal ook even wat research doen over het gebruik van hop! Dat heb ik niet eerder gelezen.

^helpt vast om aan te komen ja. Het bestaat niet. Je denkt dat het werkt omdat je dat hoopt. Als het echt zou werken had iedereen nu grote borsten.

Een vriendin van mij gebruikte dat soort pillen, maar die troep helpt niet hoor.
En misschien is het daarbij ook nog wel eens heel slecht voor je.
Je weet niet wat d’r in zit, je bent geen arts en je kan dus niet inschatten hoe schadelijk dat zal zijn.
Ik vind het persoonlijk ook een beetje raar dat je aan 't gebruik van onbekende pillen voor “grotere borsten” zit te denken terwijl je pas 17 bent.
Grote borsten hebben is lang niet zo leuk als je denkt hoor…

Totdat je zelf niks hebt… Als je bijna niks hebt denk je daar anders over :wink:
Ik denk vanaf mijn 14e al hetzelfde. Kijk als ik nou een volle cup A had, tja, jammer, maar dan was ik tevreden. Alleen heb ik dat nu niet, en ik vind het echt vreselijk. Ik pas niet eens in de meeste bh’s.

Borsten bestaan uit klierweefsel en het enige wat dat kan beïnvloeden zijn hormonen, niet echt gezond (of een grotere vetlaag opbouwen natuurlijk).

Je vindt dan misschien wel dat je te kleine borsten hebt, maar ga aub niet je gezondheid aantasten voor zoiets want dat kan wel degelijk kwaad.

17 :slightly_smiling_face: Maar toen ik 13/14 was, zijn mijn borsten gaan groeien. Dat duurde echt super kort en het is nooit meer geworden. Mijn moeder heeft ook een hele kleine cupmaat, (ze had nog minder dan mij).

Jammer dat je nog zo naïef bent dat je over het belangrijkere stuk van m’n antwoord heen las.
Succes met het slikken van die pillen, hopelijk tast het je gezondheid niet aan. (En nee, dat is niet sarcastisch bedoeld, maar gewoon serieus)

Nee, ik las het wel ! Maar de meeste pillen hebben natuurlijke ingrediënten. Hop wordt bijvoorbeeld geslikt voor een gezonder zenuwstelsel. Dus dat heeft hele andere doeleinden.

Jaa ik zou idd even goed research doen :slightly_smiling_face: Ik lees net dat je pas 17 bent, het kan nog opeens gaan groeien, maar ik snap dat je het kut vind. Ik zou iig niet meteen voor die hele dure tabeletten gaan op je 17e want er zitten daar extra ingredienten in , hop lijkt me dan natuurlijker en het zit als een van de hoofd ingredienten in die dure tabletten

Bedankt voor je reactie. Ik heb tabletten gevonden voor 20,00. Ik denk dat ik die ga uittesten. Er zitten tabletten in voor een maand (2 tabletten per dag). Jij snapt me haha :wink:

Das het leuke met dit soort pillen. Ze kunnen mensen vanalles aansmeren omdat ze er geen verstand van hebben maar er gewoon heel graag in wíllen geloven. Ben benieuwd hoe jij denkt dat iets wat zogenaamd invloed heeft op je zenuwstelsel ook je borstgroei zou beinvloeden?

Maargoed veel plezier ermee, hoop dat je je ouders ook hierover ingelicht hebt en dat die het ermee eens zijn.

Jaa is een goed idee! Ik denk dat ik dat wel even doe ja.

Dankjewel! :slightly_smiling_face: Je weet nu hoe ik erover denk. Dus stop met zulke onzinnige reacties. 1x is genoeg.

Ik probeer juist iets zinnigs te zeggen en je een beetje verstand aan te praten. Beetje flauw dat je alleen de positieve reacties wilt hebben, want zo werkt het niet. Je zou juist blij moeten zijn dat mensen je wijzen op de gevaren. Dit is de reden dat ze kinderen geen pillen zouden mogen laten kopen :’) Maargoed, je moet het zelf weten i guess, ik hoop dat je een beetje verstandig blijft nadenken alsnog. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo. Ik probeer niet lullig te zijn ofzo, dus ik vind het een beetje onnodig onbeschoft dat jij mij zegt dat ik moet stoppen met reageren?