pillen om af te vallen

hey ik wil graag afvallen alleen dat gaat niet zo snel bij mij.
nu heb je allemaal pillen die ‘zogenaamd’ echt werken.
hebben jullie toevallig pillen ontdenkt die echt werken en niet al te duur zijn?
of tips om sneller af te vallen?

alvast bedankt xoxo

Ga gewoon lekker sporten.
Veel fruit en groente, stevig ontbijten en veel drinken, dan val je echt wel af.
En wat vind jij niet snel? Geen kilo per week?
Dan zal ik je teleurstellen, maar niemand valt zo snel af.
En denk maar zo, snel eraf, 2x zo snel eraan.

Die pillen zijn allemaal slecht voor je, zeker op jouw leeftijd.

Snel afvallen is niet goed.
Beter doe je het op een gezonde en rustige manier en niet met van die rotzooi.

Ga alsjeblieft niet aan pillen beginnen. Echt niet, die dingen zijn zo slecht.

Heb je zelf al actie ondernomen? Zoals ze al zeggen hier, gezond eten, veel water drinken en minstens 30 minuten per dag bewegen!
Ga aub niet aan die pillen, er was ook eens reclame van maar die pillen kon je alleen nemen als je 18+ was en een bepaald BMI had.

dit dus (:

je kan max 1 kilo per week afvallen dat is al erg veel

wat doe je om aftevallen?

als jij 2 a 3 x in de week gaat sporten verder zorgt dat je elke dag een half uur beweegt bv lopen de fiets pakken de trap nemen etc…

niet ongezond eten dus geen patat snoep pannekoeken chinees etc etc.

en 6 maaltijden op een dag eet
's ochtend
tussendoortje
's middags
tussendoortje
avond
tussendoortje

tussendoortje bv evergreen eierkoek ontbijtkoek
(staan er nog veel meer op internet)
moet je wel afvallen en anders moet je naar een dokter misschien heb je dan een traag werkende schildklier maar dat zal wel niet!

Die pillen zijn zo slecht, niet doen! Ik heb wel een paar tips
*vervang tussendoortjes zoals chocola en snacks voor fruit
*En sla geen maaltijden over, want daar kom je juist van aan… Vooral het ontbijt is belangrijk!
*En verder gewoon dagelijks minimaal een half uur sporten.
Maar als je echt goed advies wil zou ik naar een dietist gaan…

Als je wilt afvallen moet je sporten…

Heeeey !

Mss kan ik je helpen :slightly_smiling_face:

Kweetni ofje er al van gehoord hebt, maar ik ben begonnen met het ‘dukan dieet’ , moet je eens opzoeken ^^

Kben nu precies 1 week bezig en bijna drie kilo af :grinning:
Dat is veel, maar kheb het boek gelezen en het is getest & het dieet bleek gezond te zijn dusjaa :grinning:

Veel succes ! x

ruilen ? ik heb ondergewicht BMI van 16 xD en kan maar niet aan komen door de stress.
maar idd begin niet aan pille,

veel water drinken, en van de frisdrak afblijven scheelt al veel ! en dalijk in de zomer ook veel drinken, buite lekker fietsen/ rennen of wandelen
en gezond eten !
succes

Als je echt veel te zwaar bent heb je pillen waardoor je extra afvalt of die het honger gevoel stillen, maar die krijg je alleen als je ouder dan 18 bent en je BMI boven de zoveel zit…
Die zijn van de apotheek.

De pillen die je bij de drogist of op internet kunt kopen moet je echt niet aan beginnen.

@MMMnietje.

waaah. dankjewel. ik ga nu ook dat boek waarschijnlijk bestellen (:

je moet geen pillen slikken:P maaar als je echt wil afvallen met behulp van pillen moet je laxeerpillen slikken. of gewoon heel veel sporten en gezond eten. x

pillen?
gewoon bewegen pillen is niet goed voor je
pillen is wel makkelijkste manier je moet wat voor over hebben

ik heb add en daarvoor slik ik ritalin, en daardoor heb ik echt helemaal geen honger meer, superfijn!
maar ik weet niet of dat wel verstandig is als je dat slikt, en volgens mij is het best wel duur…
maar ik zou gewoon alleen fruit gaan eten en veel gaan sporten dan val je wel snel af:)

L carnitine?

Moet je zelf wten vind ik.

Een vriendin van me heeft pas geleden een tijd afslankpillen geprobeerd. Die haar eetlust weghaalden, nou dat deden die pillen dus ook. Ze viel wel wat af doordat ze niet at, hartstikke slecht natuurlijk. Na een tijdje kreeg ze de bijwerkingen als misselijkheid en trillende handen en armen… Ze is ermee gestopt, weer normaal gaan eten en meer bijgekomen dan wat ze eerst woog…

Hartstikke slecht voor je lever en schildklier. En die wil je echt niet beschadigen. Als je je schildklier verpest kan je hele stofwisseling naar de klote gaan…en ik ben 't bewijs er voor -.-