Pilates.

Hee,
Jullie kennen het vast wel; Pilates!
Mij lijkt het echt leuk.
Zit er iemand van jullie op pilates? zoja; hoe is het?
xx

volgens mij ben ik dom

wat is/zijn pilates?
ik wist niet eens dat het iets was waar je ’op’ kon?

Ik denk dat het een hobby of een sport is?

je bent niet dom hoor;p pilates is een soort van trainingsmethode! google maar eens :wink:

Ja het is een hobby/sport!

Aja, heb even wat gegoogled, dit moet je er dus bij voorstellen:

http://www.uploader.be/output/1235585674.jpg

Lijk me zwaar, maar wel leuk! Maar helaas, nee ik doe het niet…

Haha inderdaad ;p

Mwoah lijkt me niet zo leuk

Ik moet het doen van de fysio. Ik doe het 2x per week. In het begin is het echt zwaar, maar nu bent ik er wel aan gewend. Ik ben er iig een echt slangmens van geworden. haha.

Hahaha cool :grinning:

Oh, ja nu ik dat hierboven lees, heb ik het ook wel eens gedaan ja bij de fysio. Maar wist niet dat dat hetzelfde was haha. Ik moest het doen om mijn spieren te versterken…

ooooh okee, vond je het leuk? (a)

Het is echt heel erg leuk! Je kan bijv. eens op youtube kijken en dan zoeken op: pilates workout en dan vind je hele handige oefeningen. In het begin is het idd best zwaar, maar het werkt wel!

Pilates is echt goed voor je, maar je kan het ook thuis zonder die apparaten doen. Je kunt er bijvoorbeeld een cirle-ding bij gebruiken of een elastiek. Je mag me een note sturen als je meer wil weten;)

Ojaa en als je het niet thuis wil doen, je kan het ook gewoon volgen bij een sportschool:W

Ik ga straks voor het eerst naar me less, heb al ooit een keer eerder een les mee gedaan via school… en het is zwaar maar wel goed!!