Hee meiden,
Heeft er iemand hier ervaring met Pilates? Hoe bevalt het, is het zwaar?
En helpt het bijvoorbeeld bij afvallen? Ik ben er benieuwd naar, zou het graag gaan doen! (: Spui je ervaringen (a’)
x
Hee meiden,
Heeft er iemand hier ervaring met Pilates? Hoe bevalt het, is het zwaar?
En helpt het bijvoorbeeld bij afvallen? Ik ben er benieuwd naar, zou het graag gaan doen! (: Spui je ervaringen (a’)
x
Niemand?
niet echt veel ervaring mee,
kheb t wel gedaan, gewoon thuis oefeningen enzo.
tis best zwaar, maar tis erg goed voor je spieren…
je verbrandt in iedergeval vet, dus dat val je af,
maar er komt spier bij, dus dat wordt je weer zwaarder.
je hebt btw n leuk profielplaatje
oooh daar heb ik nog een dvd.
moet ik eigenlijk weer eens doen.
anyways, upje voor jou
Ik doe 1x in de week een combinatie van yoga, pilates en thai chi. Pilates vind ik toch wel het moeilijkste deel. Ze zeggen dat als je het 7 dagen in de week doet pas na een jaar helemaal onder de knie hebt. Dus het is heel lastig
Ik zal het wel met begeleiding doen, anders kan je jezelf lelijk bezeren. Maar je voelt wel dat het werkt
Ik doe pilates ook 1x in een week. en daarna voel je best wel dat je spieren losser en beter aanvoelen. maar voor afvallen moet je denk ik op fitness of zumba gaan( zumba is zeker een aanrader!!) je krijgt er wel sterkere spieren van, maar het is neit dat je continu zweet ofzo. al zie ik sommige mensen daar echt om de 5 minuten water drinken xD
Ik zou dat ook willen doen, krijg je toch langere spieren van? Dus slankere benen etc?
Je valt er iig inderdaad niet door af.
Bij zumba zweet ik me wel echt kapot hoor ;p Maar ligt ook aan de moeilijkheidsgraad he.
ik doe soms aan pilates! daar word je leniger van enzo, je valt er niet echt van af haha. het is wel een aanrader, heel leuk!
ik doe het trouwens thuis, met behulp van een boek
Toch in het nieuwe jaar toch maar eens proberen. Goed voor de motivatie, want hardlopen is dan misschien effectiever maar dat houdt ik toch niet vol. (a)
oh ik had hier gepost dat ik die dvd had…
idd misschien maar weer eens beginnen haha