Pil

Waarschijnlijk staat deze vraag al bij het topic van de pil, maar ik kon het even niet vinden en heb even snel reactie nodig.
Ik heb gisteren voor het eerst de pil geslikt.
Ik ben gisteren heel erg misselijk geworden, moest overgeven alleen beetje gal en diarree dat was daarna.
Nu voel ik me nu weer misselijk en weer het gevoel over te geven. Ik heb de pil nu nog niet geslikt, dadelijk voor slapen gaan. Maar is het dan erg als ik dadelijk zou overgeven en daarna pil pak?
Ik heb nog niets gedaan qua seks of en ben het nu ook nog eventjes niet van plan dus is het dan een probleem?

Ik begrijp je probleem niet helemaal?

Als je eerst overgeeft en daarna de pil inneemt is er in principe niks aan de hand.
Maar als je de pil hebt genomen en je moet overgeven of je hebt diarree binnen 4 uur na inname, dan werkt die pil niet.

Oke dankjewel, ja het was gisteren de eerste, maar is het dan niet meer veilig voor de hele strip of is 1 pil niet erg?

ik slik sinds 11 daagjes de pil nu had ik wat bloed dit is denk ik van de pil… wekrt hij dag gewoon nog, zou je een andere pil nemen of komt dat bloeden niet door deze pil?

Piltopic…?

Precies. ^