Pil voor mannen?

Bestaat er een pil dat de sperma cellen van de man voor een week dood?
Mijn vriend vertelde dat die er was zodat we het “Zonder” konden gaan doen, ik ben hier niet akkoord mee gegaan dus we hebben het wel “met” gedaan. Maar vraag me nu wel af of het echt bestaat…

Ze zijn bezig met zoiets te ontwikkelen, maar bij mijn weten is het nog niet op de markt.

Ik geloof niet dat bestaat. Laat je niet overhalen want volgens mij is dit weer typisch een jongen die geen condoom wil gebruiken… Ga anders nog extra aan de pil?

Ik geloof niet dat dit op de markt is, nog nooit iets over gehoord eerlijk gezegd. Waarschijnlijk is het gewoon een smoes om zonder condoom te kunnen vrijen…

Als zulk pilletje niet bestaan vind ik het wel heel sneu van die jongen dat die dat zegt.

Ik denk ook dat het niet waar is, ik ga deze week er maar ff over praten want stel dat ik hem wel vetrouwd had dan was dat niet zo mooi geweest. Ik ga ook aan de pil maar mn moeder stelt het telkens uit maar durf niet alleen naar de huisarts. :wink:
En mijn ouders weten niet dat ik al seks gehad heb enzo dus die denken dat ik het wil aangezien mijn onregelmatigheid.

Lijkt me sterk. Daarbij als je zwanger raakt is het jouw lichaam die wordt “aangetast”. Zorg ervoor dat je jezelf dus beschermt en ga aan de pil en gebruik eventueel condoom. Ik zou mijn lichaam nooit op het spel zetten als het niet zeker is of het bestaat of niet. :wink: