Pil vergeten!

Hoi Dames, ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Normaal neem ik altijd sochtends de pil… Die heb ik dus woensdag ochtend geslikt, toen ben ik hem donderdag vergeten en daar kwam ik vrijdagochtend achter dus heb m toen alsnog genomen en ik dacht dan neem ik later die van vrijdag… Ik ben gehaast weg gegaan en hem vergeten te nemen. Ik heb daarna, vannacht dus, seks gehad en dus net een uur geleden die van gisteren genomen. Ben ik nu niet veilig bezig geweest? Ik zit in m’n 6de week (doorslikken) dus het zou niet uit moeten maken volgens het schema als ik de strip afmaak en gelijk aan een nieuwe begin… Slik alleen dan wel m’n derde strip…

Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd? Heb dus woensdagochtend genomen, vrijdagochtend en zaterdagmiddag (en dan straks nog gewoon die van zaterdag) .

Morning-afterpil een goed idee? Kan je die bij die kruidvat halen? En zijn er verschillende? Ik twijfel omdat je ook bijwerkingen kan krijgen en aangezien ik vanavond tot laat in de nacht op een feest moet werken wil ik dat niet krijgen!

Stommmstomm!

De kans dat je door één keer vergeten van de pil zwanger raakt is erg klein.
Daarnaast ben je veilig als je de pil 36 uur na de vorige pil slikt.

Hier is een topic voor

^Ze is hem toch ook vergeten na 12 uur? 24 zelfs, tenminste dat begrijp ik hieruit

Dat je hem na woensdag morgen, pas weer vrijdag morgen hebt genomen is al te laat. Eigenlijk moet je zodra je hem een keer bent vergeten een maand lang goed uitkijken… Morning after pill is dus zeker een goed idee.

Je kunt hem maximaal 36 uur na het innemen van de vorige innemen. dus eigenlijk maximaal donderdag avond.

Het zou in principe geen probleem moeten zijn. Hoe lang geleden is je vorige stopweek geweest? Die moet minstens 21 dagen geleden zijn en dat is het bij jou. Maar 1 pil vergeten telt dan eigenlijk gewoon als een extreem korte stopweek dus zou geen probleem moeten zijn. Volgende keer wel die pil je dan donderdag bent vergeten tegelijk met die van vrijdag nemen, dus twee tegelijk.

Mijn laatste stopweek is 6 weken geleden omdat ik de pil 1x heb doorgeslikt…

Naar ik heb het zeker voor onzekere genomen en toch de morning after pil gehaald. Volgende keer beter opletten! Dan heb ik wel nog 1 vraagje… In het schema van pil vergeten staat dat als je in laatste week zit, dat je dan de strip moet afmaken en meteen weer aan een nieuwe moet beginnen… Is dat in mijn geval ook zo? Dat wordt wel m’n derde strip dan…

Fijn dat er dit soort forums zijn!

Algemene pil topic! Slotje.