Pil vergeten in doorslikweek

Hoi meiden,

Ten eerste weet ik dat ik beter naar een dokter kan gaan voor dit, maar misschien weten jullie antwoorden hierop.

Ik heb mn pil 3 weken geslikt en daarna moet eigenlijk een stopweek komen, maar ik heb mn pil door geslikt. Ik slik mn pil best wel onregelmatig omdat ik hem slik als ik naar bed ga (met uitgaan is dat soms rond 5uur en doordeweeks 22uur 23uur). In mn doorslikweek ben ik een pil op maandag vergeten. Op woensdag heb ik meerdere keren seks gehad. Ik heb die vergeten pil daarna niet meer ingenomen.

Normaal heb ik best wel een zware ongesteldheid, dus heb ook een zwaardere pil. Als ik een pil vergeet in de eerste 3 weken wordt ik nooit ongesteld (met lichtere pillen eerst wel). Maar als ik in de doorslikweek een pil vergeet word ik wel ongesteld (is eerder gebeurt).
Het is nu twee weken geleden dat ik seks heb gehad en ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik ben gewoon doorgegaan met het slikken van de pil (ook weer onregelmatig; sochtends of smiddags erachter komen dat ik de pil de avond ervoor niet in heb genomen, maar dan neem ik hem alsnog in)

Denken jullie dat er een kans is op zwangerschap? En zo ja; vanaf wanneer kan ik dat testen?

Alvast bedankt!

Ik denk dat je je je vraag beter in het algemene pil topic kan stellen, daar zijn veel meiden die je hier antwoord op willen/kunnen geven!

je kan het vinden onder het board ‘seks en zo’ bovenaan

Okee! Doe ik dat :slightly_smiling_face:

in deze dus
http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/de-pil-227083.0.html

slotje