Pil teveel genomen

Hoi!

Ik kan de dokter nu niet bereiken en mijn ouders zijn op vakantie dus hen kan ik niet bereiken, dus ik doe het maar even zo. Op internet staat het ook niet bepaald duidelijk.

Gisteravond heb ik per ongeluk twee pillen (anticonceptie) geslikt in plaats van een. Nu komen de dagen niet meer uit. Ik moet deze week nog afmaken en normaal gesproken moet ik vrijdagavond de laatste, maar nu stopt hij dus op donderdag. Kan het kwaad dat ik per ongeluk twee pillen heb geslikt? Moet ik een nieuwe strip aanbreken zodat ik die van vrijdag nog kan slikken, of moet ik echt stoppen bij donderdag?

Ik hoop op een reactie! Ik weet het zelf namelijk niet, ben niet zo slim hiermee.

Nee kan geen kwaad. :slightly_smiling_face:

Kan geen kwaad nee! Gewoon stoppen bij donderdag en dan de woensdag erop weer beginnen (:

dankje voor je reactie. Maar is het dan niet helemaal in de war? Aangezien ik dus normaal vrijdagavond de laatste slik en dus zaterdagavond, de week erop na de stopweek dus, weer moet beginnen… ?

Ik gebruik de pil zelf niet, maar dit soort vragen mogen hier: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/de-pil-227083.0.html

Slotje!

Één teveel slikken kan geen kwaad, één te weinig wel. Dus zorg dat je wel het goede aantal pillen slikt. En zorg dat je niet in de war raakt.

Dus ik neem aan dat je je pil van vandaag (woensdag) per ongeluk al gisteren hebt geslikt, dan zou ik vandaag een pil nemen uit een nieuwe strip en daarna weer verder gaan met je oude, zodat je op donderdag ook de pil van donderdag neemt en dan goed uitkomt.

Dan kun je die strip met één pil eruit gebruiken als reserve voor als er weer een keer iets gebeurt waardoor je een extra pil nodig hebt.

SPAR JONGUH WAT DOE JE REAGEREN NA HET SLOTBERICHT NOT COOL

[s]grapje <3