Pil > oplossen?

Hee!
Ik denk dat de titel voor zich spreekt :grin:
kan je de pil oplossen?
Ennn ik zou hem graag willen oplossen omdat ik nog geen eens een smartie zo kan doorslikken, ook geen aspirines enzo!

xx

volgensmij niet.
Maar de pil is echt ieniminieminieminescuul he :’)
(ik heb hem vaak genoeg in de wasbak laten vallen, kuch)

Ik weet het zo niet, het is net als een ibuprofen. Maar dan in het klein en andere dingen in het pilletje. Die kan je naar mijn weten ook niet op lossen. Maar dat ding is net zo klein als hagelslag ofso. Moet je ook ieder stukje daar van fijn malen? :stuck_out_tongue:
Als je grote slok water neemt, er niet bij na denkt en door slikt heb je hem zo weg.

http://www.ed.nl/multimed…_om_pil_uit__1352443a.jpg

De pil is echt heel heel klein. Met een slok water heb ik hem altijd meteen weg :slightly_smiling_face:

Nee, je lichaam moet alle stoffen kunnen opnemen. En omdat er hormonen in zit is het belangrijk dat je het in één keer inneemt zodat je lichaam de hormonen in één keer kan opnemen. Als je dan doet dmv het op te lossen in water en dan opdrinken werkt niet.

ik ben ook heel erg slecht in pillen slikken, maar de pil is zo inimini, dat lukt je wel joh! grote slok water in je mond, hop! haha

oke bedankt iedereen!
dan ga ik toch maar weeris oefenen met proberen in 1 keer door te slikken! :slightly_smiling_face:

ik heb precies het zelfde als jou
eerste paar keren zat ik er ook mee te prutsen maar nu heb ik hem zo weg zonder water,

De pil is veel kleiner dan een smartie of aspirines :stuck_out_tongue: Oplossen kan volgensmij niet, ik zou er iig niet op vertrouwen ; )

Ik zou het niet doen maar gewoon met een hapje eten en een beetje water ofzo erbij. Gewoon testen wat het beste werkt en na een tijdje lukt het je zelfs zonder water :stuck_out_tongue:

kan volgens mij niet. en als je zulke kleine dingen niet kan doorslikken zou ik toch eens naar de dokter gaan ;O

Haha dat zit toch echt tussen je oren! Als je kan drinken, kan je ook de pil doorslikken! :slightly_smiling_face:

Dat vraag ik me ook al heel lang af! Ik kan ibuprofen ook niet doorkrijgen, echt gek. Maar ik denk dat het wel mag hoor, vroeg of laat ‘lost’ het sowieso op.

Anders probeer het tijdens het eten, zonder dan op de pil te bijten.

doe hem in je lepel met vla

de pil is ongeveer even groot als een mug.
Je merkt het niet eens als je hem doorslikt.

Ik ook.
Daarom heb ik maar besloten om de strip op mn nachtkastje te leggen.
Als ik de pil laat vallen ligt ie dan iig op mn nachtkastje ipv in de gootsteen :wink:.

Ik doe altijd eerst wat water in mn mond, dan de pil erin en dan slik ik door en dan drink ik nog wat water erna. Weet je zeker dat het niet in je mond/keel blijft zitten.

Dit.

Trouwens dat pilletje is zo klein en glad door een suiker laagje dat het gewoon onmogelijk is dat het blijft hangen. Al zou je hem zonder drinken inslikken gaat het nog :stuck_out_tongue: