Pil kwijt?!

Hoi allemaal!

ik ben gisteren begonnen aan de pil. Onhandig als ik ben (dit soort dingen overkomen mij dagelijks) heb ik die van vandaag meteen in de gootsteen laten vallen. Ik heb de pil van morgen maar genomen.

Nu kom ik dus meteen één pil tekort. Kan ik nu het beste doorslikken en aan het eind van m’n strip 20 in plaats van 21 pillen geslikt hebben? Is er iemand die weet of dit erg is?

Ik hoor het graag :flushed:

Ik denk dat je het beste gewoon door kunt slikken tot het einde van de strip en dan gewoon een dagje eerder stoppen.

Ik denk niet dat het heel erg veel kwaad kan eigenlijk.

gewoon naar de dokter en vragen of je een nieuwe strip magx

Nieuwe strip is echt niet nodig! Gewoon doorslikken tot het einde van de strip. Dit kan geen kwaad, het enige is gewoon dat je een dagje eerder stopt.

bedankt allemaal! (: ik slik wel door tot het einde van m’n strip!

Ik heb dat ook eens gehad. Ik ben toen een dag eerder met de stopweek begonnen, geen probleem. Lang leve mijn klunsigheid

Een andere strip aanbreken en die als reserve strip gebruiken voor het geval dat het nog een keer gebeurt. Proberen om toch aan de dagen te houden dus morgen van die reserve strip 1 pil pakken en dan zit je weer normaal.

Dit ja, ik heb vaak ook een reservestrip liggen maar het kan overigens ook geen kwaad om een dag eerder met je stopweek te beginnen!

In 't vervolg een reservestrip voorzien.

In het vervolg een reservestrip achter houden of de laatste pil van je pillenstrip pakken: dan raak je niet in de war met de dagen. Als ik jou was zou ik nu een pilletje op het einde pakken en dan loop je weer gelijk met de dagen morgen :slightly_smiling_face: