Pil doorslikken, wat met symptomen ongesteld zijn?

Hee!
Ik wil de pil gaan doorslikken, vandaag laatste geslikt. Omdat ik zondag op trektocht te paard vertrek en geen zin heb dan ongesteld te zijn. Alleen als ik ongesteld moet worden, ga ik altijd meer wegen, meer puistjes en eerder chaggarijnig. Mijn vraag is, als je doorslikt worden deze dan erger? Of juist niet?

Groetjes Melanie

Heb je de bijsluiter al geraadpleegd?
Ik kan me niet herinneren dat ik meer sjaggo was door doorslikken.

Als ik mijn pil 1 maand doorslik heb ik geen van deze dingen, maar als ik het meerdere keren na elkaar doe wel

Ja ik wordt wel chagrijnig ervan omdat ik buikpijn krijg als ik doorslik.
Maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn.

Nee maar dat heb ik gewoon als mijn stopweek eraan komt krijg ik dat, en dat gaat over als ik ongesteld word. Maar gaat dit ook weg als ik doorslik?

ik slik soms ook de pil wel eens een week extra door omdat ik dan geen zin heb om ongesteld te worden voor een reden.
dat heeft opzich geen effecten en het kan ook geen kwaad
ik doe het opzich ook vaak, niet echt elke maand en ik heb ook geen effecten van puistje ofzow. en ik word altijd beetje chagi als ik ongesteld moet worden.

volgens mij niet, maar weet het niet zeker. Zou ook kunnen dat dat per persoon verschild omdat iedereen de hormonen anders heeft.

Zie dit maar als een upje :slightly_smiling_face:

Welke pil heb je? Misschien verschilt dat ook.

Heb diana pil :wink:

Dat is normaal gezien weg, als je een geen te lage dosis hebt

Je wordt wel vaker wat meer ongesteld… tenminste of dat bij jou pil ook is weet ik niet zeker maar denk het wel.

Dat verschilt per persoon, kan allebei voorkomen.

Is verschillend.

Op het moment dat ik doorslik merk ik er niets van. Maar vaak na 2 keer doorslikken en dan een keer weer een stopweek, heb ik meer last van buikpijn. Maar dit verschilt per persoon. Ik heb trouwens ook geen last van doorbraakbloedingen oid. Maar dat kan bij jou anders zijn. Moet je dus zelf ondervinden!

Kortom: kleine kans dat je ‘ongesteldheids symptomen’ krijgt als je doorslikt.

Ik heb dat vorige week ook gedaan…
Moet je hem een week doorslikken en dan de stopweek, en daarna weer een andere strip pakken.
Is niet erg, maar je moet het niet elke keer doen…
Kun je beter 1 /2 x per jaar doen.

Het kan absoluut geen kwaad om vaker dan 1/2 keer per jaar je pil door te slikken.

ik heb er geen last van =] maar ik heb de microgynon 30, dus ik weet niet of dat voor jou ook geld en het kan ook nog zijn dat het per persoon verschild…

Ik slik hem 3 maanden door, dacht dat het slecht voor je was, maar huisarts zei dat het geen kwaad kon. Dacht dat ik daar door extra veel buikpijn/hoofdpijn/bloed/enzo zou krijgen en heel chag zo zijn. Maar het is juist minder erg dan normaal. Dus na deze week ben ik het pas weer in november. (y) Maar is bij iedereen anders sommige hebben er al last van als ze 1 maand door slikken. ;] En hangt denk ik ook van je soort pil af.