Pil 2 dagen doorslikken

Hoi,

Ik slik mijn pil normaal 3 maanden door, las een stopweek in en ga weer verder (dokters advies voor me acné)

Nu heb ik mijn vriend al 3 weken niet gezien ipv vakantie en komt hij zondag naar me toe. Vanaf vandaag zou mijn stopweek moeten beginnen. Maar aangezien mijn vriend komt, vroeg ik me af of ik de pil ook maar 2 dagen door kan slikken ipv een hele strip. Ik wil namelijk gewoon ongesteld worden van de week maar het liever een dagje uitstellen.

Iemand ervaring mee?

2 dagen doorslikken zou geen probleem moeten zijn. Zo lang je maar een gewone stopweek, dus van maximaal 7 dagen, aanhoudt! Maar je kan ook best voor deze keer de 4e maand doorslikken, dat zou ook niet echt een probleem moeten zijn.

Daarna zou ik wel weer netjes terug naar je gewone ritme van 1 stopweek iedere 3 maanden gaan.

Ik heb altijd geleerd dat als je eenmaal aan een strip begint je deze helemaal af moet maken. 2 dagen extra slikken en dan weer stoppen zou dan dus niet goed zijn.

Ja hoor, 2 dagend doorslikken. Als je een hele strip op hebt kan je daarna gewoon extra pillen slikken zoveel je wilt.

Dit is niet waar. Je mag zo lang doorslikken als je zelf wil. Verder mag je dit soort vragen stellen in het algemene piltopic.