Pil 1 week doorslikken?

Vanavond neem ik de laatste pil van de strip in en dan wordt ik donderdag ongesteld. Maar dit komt totaal niet goed uit. Maar als ik nu een hele nieuwe strip helemaal doorslik, wordt ik weér ongesteld in een week dat het totaal niet uitkomt. Langer doorslikken dan dat wil ik niet…

Daarom vraag ik me het volgende af,

Is het mogelijk om morgen aan een nieuwe strip te beginnen, die een week te slikken, dan ongesteld te worden, en na die week weer gewoon 3 weken weer een nieuwe strip slikken? Of moet ik dan na die stopweek aan de strip waar ik één week al van heb geslikt verder gaan dat ik dan na twee weken alwéér ongesteld wordt?
Beetje vaag uitgelegd hehe. Hopelijk snappen jullie het?!

Maar iig, wat moet ik doen met de pil om m’n ongesteldheid één of twee weken uit te stellen ipv drie? Begrijp die bijsluiter neit echt :astonished:

ik speel soms ook vals ja, bv alsk vakantie ga hebben ofzo. het kan geen kwaad hoor. mn mama is dokter en ze zei altijd tegen mij dat je de pil zo lang mag nemen als je wilt maar uiteindelijk ga je dan wel “doorbloeden” dat het er echt uit moet… maar een week kan echt geen kwaad, doe ik minstens een keer per jaar :wink:

okee :grin:
maar als je dan 1 week doorslikt, wat moet je dan na de stopweek doen, die strip waar je aan begonnen bent afmaken (2 weken slikken dus) en dan weer een stopweek of aan een nieuwe strip beginnen en weer gewoon 3 weken slikken en dan stopweek?

er is een algemeen pil topic.

Je kan gewoon een maand ‘overslaan’. Dus gewoon doorslikken, en dan aan het einde van die drie weken weer 1 week stoppen.

Waar staat dat algemene pil topic?

Maar als ik nu gewoon drie weken doorslik en dan een week stop, dus een maand oversla, komt het ook totaal niet uit, dat heb 'k in de beginpost al gezegd dus vandaar dat ik me afvraag of 't ook gewoon 1 week uit te stellen is.

maar hoezo wil je niet langer dan een week doorslikken ?
kan geen kwaad hoor, stopgewoon met de pil wanneer het je wel uitkomt om ongesteld te worden.