Pijpen?

maar een lul is toch wel vies? XD
en dan ga je met je tongpiercing daar overheen…
kan je daar geen ontsteking van krijgen ofso…? -.-

Je kunt best met je hand zn penis vasthouden zodat je zelf kunt bepalen hoe diep hij gaat en dan met je mond gwn beetje op en neer gaan en zuigen, likken, kusjes geven… ^_^Als je af en toe ook dieper gaat (zonder te kokhalzen idd) dat vinden ze meestal héérlijk. Maar als je het de hele tijd doet ga je wss de neiging hebben om te kotsen en dat lijkt me nu niet erg sexy :laughing:

Pijpen?? Niets voor mij… Ik heb het dan nog niet gedaan maar ik ben ook niet van plan om het wel te gaan doen ! Maar oke het kan zeker zijn dat een jongen het wel wil… En hij wil dat ik het bij hem ga doen … Ik denk dan nog dat ik het niet zou doen.

Ja ik snap wat je bedoeld;) Maar soms is het toch ook wel handig dat hij snel komt, alleen hóe…Iemand tips?

.

Ik vind het nog al niet fris. Stel je voor dat ie net naar de wc is geweest ;S

Pijpen lijkt mé toch wel vies hoor, mr wrs ben ik gewoon te onervaren!! xD
Heb ff een vraagje. Als je je vriendje rukt (bv. in de cinema ofzo.) Waar moet je dan blijven met het sperma?

xLIEFS

Ik heb geen piercing dus ook geen ervaring met pijpen+piercing.

wou je serieus je vriend gaan ‘‘rukken’’ in de bios? :astonished: xD…

vliegt ‘‘het’’ zo tegen het scherm aan xD.

iis niiet viies, maar vermoeiiend :pensive:’ ;p

Néé. was k niet van plan, Maar heb al zo’n verhalen gehoord, dus ik vroeg het me af (een vriendin van me heeft haar vriendje eens gerukt op een slaapfeestje IEUUW. vind ik echt vies) Maar… Misschien weet iemand wel waar die viezerds dus met die jongen zn kwakiie blijven :grinning:
Krijg jé opeens Sperma op je kop in de cinema. Hahaha

xZOEN

Whaha, Die reacties Fn iedereen zijn gewoon Té Meellig! :stuck_out_tongue:
Maar K heb zelf nog nooit gezoend, laat staan gepepen! :pensive:
Maar K heb ergens gelezen dat het voor jou fijner is als je bij het douchen zijn Pikkie niet wast met zeep, want dat smaakt vet ranzig als je het doet :ok_woman:

MaarJa, allemaal goed en aardig (of was het leuk en aardig? :stuck_out_tongue:) Veel plezier met je vriendje pijpen :sex:

whahaha dan moet ie wel wonderzaad hebben, want zo ver spuit het meestal niet :wink:
maar neem gewoon een zakdoekje mee ofzo, kan je het daar in doen

en pijpen is niet vies als de jongen schoon is!

Hahaha een kwakkie in je haar als je rustig film aan het kijken bent in de bios!! xD Sommige reacties zijn te melig :stuck_out_tongue:

Haha dat zal wat zijn. Zit je in de bios hoor je de hele tijd wat achter je wil je er wat van zeggen draai je je om en krijg je dat kwakkie zo in je mond of vol in je gezicht :nauseated_face: ! Hehe

of in je ooog x3.

-

Zijn hier ook meiden die alleen een jongen pijpen met condoom? Bijv. met smaakje ?

-