Pijpen?

Hehe ik ben een beetje benieuwd… :stuck_out_tongue:
Heb je al eens iemand gepijpt?
Het blijkt lekkerder voor de jongen te zijn als je hem pijpt met een tongpiercing
Ik heb ongeveer een week een tongpiercing (maar had iemand gepijpt toen ik hem nog niet had)
Is het lekkerder voor de boys mét? Ervaring? Tips? Blunders? :grinning:
Plaats een reactie s.v.p. :slightly_smiling_face:

xxx

hihi gepepen, moet zijn gepijpt (A)
(niet lullig bedoelt, viel me gewoon op :wink: )

Hahaha oke ik zal het even wijzigen :stuck_out_tongue: Ik heb nog een discussie met mijn klasgenoten ook gedad :grinning: Gepijpt, gepepen, gepijpen, gepeept enz enz… xD

ik had een tongpiercing, en voor een jongen is het lekker als je met het balletje van je tongpiercing langs zijn eikelrandje gaat, dat is heel gevoelig, maar verder voegt het niet echt iets toe…

heb geen tongpiercing, maar mijn ventje hoor je niet klagen hoor :wink:

Ik heb dat nog nooit gedaan maar wil het wel. Maar weet niet precies hoe klinkt mss vaag ofzo maar weet gewoon niet hoe je dat ongeveer moet doen. Iemand tips om het goed te doen, jongen helemaal gek maken enz :pensive:

is dat niet vies dn?
waarschijnlijk ligt dt aan mij,
maar wat vindn jullie?

Jaa dat denk ik ook. Zelfde als een jongen je gaat beffen. Het kan dan misschien wel erg lekker zijn. maar dan nog …

meiden met ervaring:P?

ik sluit me bij jou aan :stuck_out_tongue:

Jaa is toch zo. Misschien denk ik er zo over omdat ik het nog nooit gedaan heb en misschien als ik het gedaan heb heel anders er over denk …

en als je dan niet dat ie klaarkomt in z’n mond… waar komt ie dan in klaar xd ? moet je het dan opvangen xD

en dat kan soms ook heel onverwachts zijn…
kijk, en dáár moet ik dan niet aan denken,
zijn kwakkie in mijn bek XD

Ingah en miss kirsten :stuck_out_tongue: Whahhaah :stuck_out_tongue:

Uhm , jah tis niet vies als hij "Schoon is zegmaar "zo ken je t bijvoorbeeld onder de douche doen , of vlak erna in bed ofzo , maar ik vind t ook minder prettig na 2 dagen niet te hebben gedouched ofzo haha
Zelfde geld voor de meiden : gewoon zorgen dat je echt schoon bent! zodat ejeje ook niet ghoeft te schamen ofzo =)

Anouk: ehm ja… licht eraan hoe je bij m licht , miss. op zn buik , of op je hand … jah licht er echt aan hoe dicht je bij hem zit en opvangen gaat zo moeilijk XD

Pff ik heb een keer geslikt, vond het verschrikkelijk =P Ik moest helemaal kokhalzen, dussehh, dat is iig af te raden… Heb geen ervaring met tongpiercing, want die heb ik niet… :wink:

@ mss Kirsten ehmm, tips… tsja… ik heb zo een eigen maniertje, heb eigenlijk geen idee hoe anderen dat doen, en ik weet dus ook niet of zoals ik het doe ‘normaal’ is… Mn vriend genoot er iig wel héél erg van altijd, en noemde me een ‘pijpprincesje’ haha :blush:

pijpprinscesje
haaaahaha xD

geen tongpiercing,
en mijn schatje heeft niets te klagen

ehh volges mij vind een jongen het ook even lekker zonder tongpiercing
& als je het doet lijkt het net of ze in een andere wereld zyn
met een super grote big smile op hun hoofd haha xD

@ SO_FLY, haha inderdaad :wink: mn vriendje had soms echt 3 kussens op zn hoofd omdatie zn kreunen niet in kon houden haha

haha t is wel leuk om te doen, en dan vooral af en toe naar zn gezicht kijken haha

Hahahaha weer een hilarisch topic xD Als je nou even van te voren afspreekt ofzo dat als hij klaarkomt hij je een seintje geeft? :laughing: Nog schoon en gewassen zijn is ook wel prettig ja… en IDD tis prachtig om iemand z’n gezicht te zien genieten net als bijv. een massage :grinning: