pijpen

Hee ik heb een vraag.
Veel mensen (jongens) binden het normaal dat een meisje hen pijpt. Ik weet dat mijn vriend het ook wel graag wil dat ik het bij hem doe. Maar is het wel normaal?

Het is normaal zodra jij (het meisje) het ook wil. Het is niet dat het verplicht is ofzo, ik ken genoeg meisjes/vrouwen die al heel lang een relatie hebben en het nog steeds (bijna) niet doen, omdat ze het gewoon niets vinden, dat kan.

Pijpen is wel relatief normaal om te doen als je in een seksuele relatie zit. Daarmee bedoel ik het niet dat het verwacht wordt om te pijpen, ik bedoel gewoon dat het niet iets abnormaals is. Maar alleen omdat iets wel eens gebeurt in relaties betekent niet dat je het direct hoeft te doen. Niet iedereen doet en wilt het. Dus als je het niet wilt, hoef je het niet te doen. Wel doen of het niet willen doen is beide normaal, als jij je maar gemakkelijk voelt.

Ik vind het normaal ja. Betekent niet dat je het moet doen. Je doet het omdat je het zelf wil.

ik snap niet waarom de meesten er tegen op zien. het is echt totaal niet vies om als meisje te doen. maar dat is ook weer een mening!

Dat jij dat vindt, betekent dus inderdaad niet dat iedereen dat maar moet vinden.

waarom zou het niet normaal zijn? :cold_sweat: