Pijpen?

Ik vraag mij af wat jullie hiervan vinden?
Ik zelf vind de smaak niet altijd erg fijn… Ook het voorvocht bevalt mij niet heel erg.
Mijn vriend vind het erg fijn als ik hem pijp maar doordat de smaak niet heel fijn is, heb ik het liever niet. Heeft iemand hier tips voor? Of hoe doen jullie dit?

ik vind (vond) het fijn bij mijn ex vriendje.
als ik t 's ochtends deed of onverwacht dan is de eerste paar seconden soms een beetje awkward (smaakt sterk) maar dat verdwijnt heel snel. uit de douche was dat totaal niet. maar het is persoonlijk denk ik… persoonlijk vind ik dat je niet tegen je zin moet doen, want dan voelt t voor beiden nit fijn lijkt me. eventueel kun je het met condoom proberen, al vind ik een condoom in mn mond niet fijn.

Ik zorg altijd dat er een fles drinken naast staat.
En als hij dan klaarkomt hou ik het achter in mijn mond zodat ik het niet proef en neem gelijk een slok drinken. En tada dan proef je niks :'D

Alleen voorvocht dan, maar dat vind ik niet erg ofzo.

Ik vind het heerlijk. Het schijnt dat als je vriend rookt, drinkt of slecht eet dat hetdan viezer smaakt. Of hij moet meer fruit eten.

Ik ben ook geen fan maar doe het zo nu en dan als ik er zelf achter sta om het te doen.

Dit klopt ja. Mijn ex rookte ook en at vrij ongezond en dat was heel bitter.
Terwijl we toen een periode lang gezond aten was het een stuk zoeter.

Vooral als ze bier hebben gedronken de dag zelf of ervoor. Ieuwl

Tjaa, ik blijf het echt heel erg vies vinden…

Ik vind het ook maar niks, maarja soms moet je er iets voor over hebben. :’)

Ik vind het echt ranzig en ik kan me er denk ik niet overheen zetten om het voor zijn plezier te doen dus ja pech :’) Misschien zou ik het onder de douche nog kunnen overwegen maar anders echt niet.

Wat jammer dat veel van jullie het zo vies vinden. Het kan juist zo leuk zijn. Als je last hebt van de smaak van het vocht, zou je je vriend kunnen vragen om niet/minder te roken en te drinken. Geen koffie en juist veel fruit. Dat komt de smaak ten goede!

Lekker als ik opgewonden ben :’)

Nu dit topic er toch is, wat vinden jullie van pijpen na de seks? In het seks vragen topic reageren niet zo veel mensen.

Ik had er al op gereageerd haha maar ik heb er geen problemen mee, vind mezelf niet vies.

Ik vind het juist leuk haha. En over de smaak maak ik me niet zo druk. Ik slik het gelijk door en het houdt me niet tegen ofzo

Het is niet dat ik het geweldig vind maar erg ook niet. Ik vind de smaak zelf namelijk behoorlijk meevallen.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/pijpen-86323.1000.html