Pijpen na seks

Een vriendin van me waar ik soms mee praat over seks zegt dat ze niet pijpt tijdens de seks, dus nadat de penis van haar bf in haar vagina is geweest, omdat ze jah kweeni vies is van haar eigen of haar eigen niet wil proeven ofz…
Ik doe dit altijd en heb er nooit bij stilgestaan maar er is toch niks mis mee he?
En ik denk wel dat bijna iedereen het wel doet toch?

xx

Is normaal. Maar het is gewoon wat je zelf wil en prettig vind.

Dit. Ik vind 't zelf niet vies, ben niet vies van hem en dus ook niet van mezelf.

-

-

Dit. Ik vind het zelf ook niet super om te doen na seks, maar echt vies vind ik het ook niet of zo.

ach, na drie seconden is die smaak er toch weer af :stuck_out_tongue:

Ik vind het normaal, maar ik kan me best voorstellen dat mensen het vies vinden. Ik ben sowieso gewoon een beetje verslaafd aan mn vriends pielewie dus blijf er toch neit van af :wink:

Oke precies dit.

Oke dat vind ik best raar. Verwacht ze wel van die jongen dat hij haar beft dan?

ik vind er voor ook al niet geweldig, maar erna hoef ik het liever niet te doen. maar dat is ook geen probleem, toch?

Ik vind het persoonlijk lekker om na een tijdje seks even te pauzeren en rustig oraal door te gaan, en ik ben er absoluut niet vies van ofzo. Wel smaakt het een beetje vreemd, vind ik, maar wat ik dan doe is m’n hand natmaken met wat speeksel, en het smaakje er gewoon vanaf wrijven XD

Zolang je niet pijpt na anale seks is er niets aan de hand :stuck_out_tongue:

Heb zelf altijd een vies idee bij het er na doen.
heb het ook nog nooit gedaan, zie er beetje tegen op…

Nog iets stommers: Als je een jongen pijpt en hij je daarna niet meer wilt zoenen/kussen omdat hij ‘dat vies vindt’.

Nou dat moet ik meemaken. Dan pijp ik ook niet meer ook hahahaha

Ik vind het wel vies :’) Ik verwacht dan ook niet dat hij me beft. En ik zoen hem wel gewoon nadat hij me gebeft heeft/ik hem gepijpt

Nog nooit, hoef er eigenlijk eerlijk gezegd ook niet echt te proeven van mezelf hoor.

uhmmm niemand gebuikt condoom hier? o;
ik namelijk wel dus als ik dat met me vriend zou doen zou ik dat niet vies vinden maar ja als we eenmaal seks hebben wisselen we nooit om naar opeens pijpen of mastruberen…