pijpen na anale sex?

Hoi meiden,

Aangezien steeds vaker zie dat mensen een nieuw profiel aanmaken, doe ik dat bij deze ook maar, omdat ik toch wel ergens mee zit.

Ik heb al een tijdje een relatie en alles gaat heel goed. Mijn vriend en ik hebben erg fijne sex en ik heb dan ook niks te klagen, alleen wil mijn vriend nu een stapje verder gaan. Hij heeft al enkele keren gevraagd of hij mij een keer anaal mag nemen. Tot op heden was ik daar nog niet aan toe, maar na nu lijkt het me dus wel iets. Ik heb stiekem al beetje zitten oefenen met m’n vingers en ik denk dat het geen probleem zal zijn, alleen wil mijn vriend al meteen weer iets meer.

Hij zou namelijk graag willen dat ik hem op moment dat hij voelt dat hij klaarkomt hem meteen begin te pijpen. tijdens normale sex doe ik dat ook wel eens, dan heb ik er geen problemen mee, maar recht vanuit m’n kont in m’n mond lijkt me toch niet heel fris… Volgens mijn vriend kan dat makkelijk en we hebben samen op internet zitten kijken en dan zie je inderdaad genoeg filmpjes van vrouwen die het gewoon doen. De piemel lijkt dan ook gewoon “schoon”.
Ik heb gezegt dat ik er ff over na moet denken.
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat het (redelijk) schoon blijft? of heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Ik hoop dat jullie snappen dat ik met zo’n vraag graag anoniem wil blijven…

alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Ik heb het niet meegemaakt maar niet doen, het lijkt me inderdaad ontzettend goor.

Ook al zou het schoon zijn, door het idee alleen zou ik het al niet doen.

Maar klopt dus wel dat het er schoon uit ziet?

Het idee vind ik nog niet zo erg, als het geen kwaad kan, dan heb ik best iets over voor mijn vriend. maar als ik er aan denk, dan zie ik meteen een bruine piemel voor me als hij 'm uit me kont haalt…
Ik denk dat we dit weekend gaan proberen, dus hoop dat ik dan precies weet wat ik me er bij moet voorstellen…

Ik kan je echt niet dwingen maar doe het alsjeblieft niet, doe anders dan snel een andere condoom om.

iewlll,

Ik leid uit je reactie af dat je het idee eigenlijk niet fijn vindt…Je moet heus niet alles doen wat je vriend je opdraagt in bed. Mijn reactie hierop : Jak-kes.

Ik heb volgens mij eens een keer wat gelezen dat je daar zo’n soa van kunt krijgen? Sorry als ik het fout heb! Maar het komt erop neer dat als je het bijvoorbeeld zonder condoom doet (het zal misschien niet altijd gebeuren, maar de kans is er) en dus daarna ook zonder gaat pijpen dat je dan last kan krijgen van je maag etc. Het voelt dan alsof je naar de wc moet om te poepen, maar je begint ook te kotsen (dus het komt er aan bijde kanten uit).
Oke, ik weet dus niet zeker of dit waar is :’) Maar het lijkt me inderdaad niet erg fris door de bacteriën die je daar hebt.
Ik denk dat je het echt eerst schoon moet maken of een condoom om moet doen?

Gatverdamme.

Oke, gezien alle reacties is pijpen dus geen optie.

Mijn vriend komt gewoon liever klaar in mijn mond ipv in mijn kont. dus misschien beter dat hij zich op het eind gewoon aftrekt voor mijn mond ofzo. Maar zou dit wel kunnen?

En kan iemand mij dan vertellen hoe een piemel eruit ziet nadat deze uit een kont komt? lijkt me namelijk ook niet echt opwindend als hij zich zo dicht bij m’n gezicht aftrekt terwijl z’n piemel niet echt schoon is…

CHMCL heeft wel gelijk. Doe het altijd met condoom, vooral daar.

Maar ik vind het smerig. Bah.
Zelf zou ik zoiets nooit accepteren, het idee alleen al.

Via anale seks heb je wel grotere kans op soa’s ja, maar als jullie beiden geen soa hebben hoef je je daar geen zorgen om te maken. In principe ben je van de achterkant gewoon schoon na ongeveer 2 uur nadat je gepoept hebt. Als je verder totaal niet het gevoel hebt dat je moet zou de piemel er idd schoon uit moeten komen. Maar dat is vooral voor het gezicht fijn, het is niet zo dat er geen bacteriën op zijn piemel zitten na anale seks. Daarom moet je ook nooit na anale seks weer vaginale seks hebben, dan heb je verhoogde kans op ziektes (niet per se soa’s, maar ook schimmelinfectie). Het lijkt me iig niet fris om daarna te pijpen.

Over dat kotsen e.d. dat klinkt imo een beetje als een fabeltje om de taboe op anale seks te behouden. Dit is allemaal standaard informatie verkregen door Spuiten & Slikken en ik vind dat zij wel een reëel beeld geven van dit soort afwijkende behoeftes.

Ik zou het inderdaad niet doen, nee.

Getverderrie :’)

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie snelle reacties!!!
Het pijpen gaat definitief niet door, maar om niet voor verrassingen te komen staan, zou ik toch erg graag willen weten hoe zijn pik eruit ziet nadat hij 'm uit m’n kont haalt.

Er zullen hier toch wel mensen zijn die ervaring hebben met anale sex en dit kunnen vertellen? Wil gewoon graag weten wat me te wachten staat

alvast bedankt!

p.s. als je het liever niet via dit forum verteld, dan mag je me natuurlijk ook een berichtje sturen

ik zou het niet doen hoor, onwijs veel bacteriën…

Ew, echt niet hoor.

Je moet sowieso geen dingen tegen je zin doen en ook geen filmpjes van internet als voorbeeld gebruiken.