Hoi meiden,
Aangezien steeds vaker zie dat mensen een nieuw profiel aanmaken, doe ik dat bij deze ook maar, omdat ik toch wel ergens mee zit.
Ik heb al een tijdje een relatie en alles gaat heel goed. Mijn vriend en ik hebben erg fijne sex en ik heb dan ook niks te klagen, alleen wil mijn vriend nu een stapje verder gaan. Hij heeft al enkele keren gevraagd of hij mij een keer anaal mag nemen. Tot op heden was ik daar nog niet aan toe, maar na nu lijkt het me dus wel iets. Ik heb stiekem al beetje zitten oefenen met m’n vingers en ik denk dat het geen probleem zal zijn, alleen wil mijn vriend al meteen weer iets meer.
Hij zou namelijk graag willen dat ik hem op moment dat hij voelt dat hij klaarkomt hem meteen begin te pijpen. tijdens normale sex doe ik dat ook wel eens, dan heb ik er geen problemen mee, maar recht vanuit m’n kont in m’n mond lijkt me toch niet heel fris… Volgens mijn vriend kan dat makkelijk en we hebben samen op internet zitten kijken en dan zie je inderdaad genoeg filmpjes van vrouwen die het gewoon doen. De piemel lijkt dan ook gewoon “schoon”.
Ik heb gezegt dat ik er ff over na moet denken.
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat het (redelijk) schoon blijft? of heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Ik hoop dat jullie snappen dat ik met zo’n vraag graag anoniem wil blijven…
alvast bedankt voor jullie reacties!!!