Pijpen met condoom?

Hee!
Ik heb even een anoniem account aangemaakt omdat hier mensen zitten die mij kennen en ik dit een beetje beschamend vind…
Maargoed, als je met een jongen bezig bent die niet je vaste vriend is, moet je altijd een condoom gebruiken. Maar pijpen bijvoorbeeld, daar lijkt me echt niks aan met condoom en het lijkt me voor hem ook niet echt spectaculair… Dus hoe doen jullie dat dan?

Ik heb een vaste vriend, maar ik zou sowieso met condoom doen. Ik hou niet van soa’s.
Koop eentje met een smaakje, is het voor jou misschien fijner? Je hebt ook extra dunne, zodat hij ermeer van voelt. Tja. Beter een condoom dan een SOA.

Als het geen vaste vriend is of iets dergelijks, zou ik het met condoom doen. Je hebt ook inderdaad extra dunne. Die scheuren denk ik wel sneller, maar van pijpen wordt je niet zwanger en je bent toch (wat meer) beschermd tegen SOA’s.

Die condooms met een smaakje zijn echt supervies! Uberhaupt een condoom in je mond… Dan zou ik maar gewoon niet pijpen (of een soa test doen).

ik denk gewoon niet pijpen.
want de meeste jongens voelen niet zo veel ervan als je hun pijpt met een condoom en ze smaken echt ranzig xD
wanneer je wel wilt pijpen dan met een condoom met een smaakje.
maar een jongen pijpen die niet je vriendje is, je niet weet of hij een soa heeft en/of zonder condoom vind ik sowiezo gek :stuck_out_tongue:

pijpen zonder condoom, en gewoon laten testen
condooms zijn kut

Maar als je bijvoorbeeld een one night stand hebt ga je niet even je laten testen :stuck_out_tongue:

Pijp dan gewoon niet, handjes werken ook prima :’)

Jaa altijd een lastige situatie… Toch een condom óf het pijpen dan maar over slaan want er zijn genoeg andere dingen om te doen tijdens het voorspel.

Weetje ik vraag me nu ineens af hoe het kan dat jongens meestal zonder condoom willen doen en meisjes met :stuck_out_tongue: allebei kunnen soa’s krijgen maar jongens lijkt het minder te boeien? xD

@DONTKNOWANAME. Veel jongens zeggen dat ze dan minder voelen, ik weet niet of dat waar is, maar anders zou dat een reden kunnen zijn.

OT: ik zou het dan met condoom doen. Heb een vaste vriend en doe mondwerk zonder, maar bij een one-night-stand zou ik het risico niet nemen.

sowieso lijkt met smaak condoom met al 10 x minder erg!

Condoom lijkt me echt heel ranzig. Zelfs al is het een met smaakje (volgens mij smaken die echt héél chemisch) dus in het geval van een one night stand zou ik het gewoon overslaan. En dan seks wel met een condoom(en de pil).

Bij een vreemde zou ik het wel doen maar bij je vriendje zou ik het niet nodig vinden…Als hij al sex heeft gehad kan je 'm misschien aansporen om zich te laten testen op soa’s (:

Nou, meisjes kunnen daarnaast ook nog eens zwanger worden en jongens niet…

On topic: Nou lekker hoor, aan een rubbertje likken. Ik zou het niet doen. Maar ik zou sowieso niet iemand pijpen waar ik geen relatie mee heb.

@ wanda.

Indeeeed. ik ga geen rubber pijpen. :’)
maar sowieso zou ik het niet doen bij een wild vreemde.

Ik hou het gewoon bij mijn vriend n_n One night stands zijn sowieso niks voor mij.
Bij hem doe ik het zonder, hij was nog maagd toen we verkering kregen dus ook geen gevaar voor soa’s. We vinden het eigenlijk allebei niet fijn met dusja xD

waarom wil je hem pijpen als het niet je vriend is?

Als je dan zo graag een one night stand wilt, niet pijpen?
Tenzij je lekker aan een rubbertje wilt likken.