Pijpen met beugel..?

Oké, ik heb even een anoniem account aangemaakt, aangezien ik hier best veel post. Ik zit met een vraagje. Ik heb namelijk een beugel bij m’n gehemelte zegmaar, ik heb ook al een lange tijd een vriendje, en ik zou hem best willen pijpen, maar zou dat mogelijk zijn ondanks die beugel?

Alvast bedankt voor het reageren!

Wat voor beugel heb je percies?

Ik denk als je ermee kan zoenen dat pijpen ook wel gaat.

Nee.
Zijn penis gaat namelijk vast zitten aan je beugel.

^lijkt me extréém pijnlijk >.<

Ai, ik zou het er niet op wagen. Lijkt me niet fijn als zo’n draadje zijn piemel open rijgt.

heb je zo’n los ding? dan kan je hem toch even uit doen?

even googlen.
hmmm… uh. als zn eikel maar niet tegen de draadjes aankomt… dat lykt me nogal pynlyk :astonished:
maar voor de rest… je moet ook meer met de tong doen dan met je gebit ;p

bedoel je zo’n kaakverbreder? die heb ik ook gehad. Daarmee kan het niet. (niet dat ik het heb geprobeerd, maar die ruimte die je dan overhoud in je mond is écht te klein. ;p

Nou, met een gewone kan het wel gewoon(haha, daar was ik heel nerveus voor), en eentje die je eruit kan halen, daar lukt het sowieso mee.
Dus ik weer eigenlijk niet zo goed welke je hebt dan?

nee dan raakt hij zwanger

wat is dat nou weer voor een reactie? dit is toch best een normale vraag?

ik weet het niet, sorry.
lijkt me wel zeer doen, tenzij je de beugel uit kan doen ;p

Bedoel je zown rare draad in je gehemelte? Dan wordt het wel lastig ja die had ik ook

als ik het zo hoor kan je het beter niet doen…
maar mischien kan je er wel beetje omheen likken, zuigen op de zijkant, kusjes geven erop? ;o het is iets, en vind ie vast ook lekker!

ik weet niet hoe jij iemand pijpt, maar dat doe je niet met je tanden?

Ze zegt toch dat ze een beugel bij d’r gehemelte heeft?

@DontPanic
Ze heeft ook geen slotjes beugel, maar een beugel in haar gehemelte.
Ik weet niet hoe jij leest?

oke excuses

geen ervaring mee, upje voor jou

ik denk dat je het gewoon kunt proberen, maar als het pijn begint te doen bij jou of bij hem dat je moet gaan stoppen.