Pijpen leuk of lekker?

Waarom vinden we pijpen leuk of lekker?

Het is vooral erg leuk. Je kunt op een leuke manier spelen en teasen en, als je wilt, je partner naar een hoogtepunt brengen. Je ziet direct resultaat van je inzet, dat is leuk.
Daarnaast, kan het ook erg leuk zijn om juist ‘gebruikt’ te worden. Beetje onderdanig en het initiatief ligt dan bij hem.
Wat lekker betreft, ja lekker is het niet, ook sperma vind ik niet lekker, vaak juist vies, maar wel enorm opwindend als hij in mijn mond klaarkomt. Dus, lekker vies zeg maar.

Pijpen is leuk en lekker, wij hebben op dat moment de controle over het meest kwetsbare deel van de man. Ook al kan het op een onderdanige manier uitgevoerd worden, wat overigens ook wellis fijn is, hoeven we maar 1x onze kiezen op elkaar te zetten en hebben we zo zijn meest kostbare lichaamsdeel van hem ontnomen. Naar mijn mening is het lekker bij iemand die schoon is, en iemand die ik echt vertrouw in zijn gedrag en die zich overlaat aan wat ik met mijn mond kan doen. Het leuke eraan is inderdaad dat je lekker kan teasen en het resultaat van je werk gelijk ziet.
Lolly’s xxxx

2 sekstopics en mannennaam, dit forum is niet voor mannen, slotje

1 like