Pijpen? iemand tips ?

oja, niet met je tanden langs zn lul gaan
af en toe met je tong over zn eikel heen
en jongens vinden het leuk als hij diep in je mond gaat :’)

ja ik heb dit ook maar van iemand anders gequote, niet mijn woorden.
ben het er op zich ook wel mee eens hoor, je zou jezelf toch ook niet willen proeven -als dat kon dan-.

Eigenlijk moet je dat gewoon aan je eigen vriendje vragen

haha toen ik voor het eerst ging doen dacht ik ook van ew wat is dit, maar als je paar keer heb gedaan dan ga je meer dingen proberen enzo.
dus ik zou hem nu gewoon onderaan beetpakken lippen beetje om je tanden en dan gewoon beetje omlaag en omhoog en dan als je ziet dat hij zegmaar opgewonden word ga je sneller ^^

gewoon simpel eingelijk, beetpakken mond eromheen, naar beneden en omhoog.

ja maar soms gaan ze mee bewegen dat ie verder in je mond komt maar jezus dan krijg k bijna kokneigingen man

dan moet je zeggen : doe jij het of doe ik het nou ?
dat had ik gedaan en hij heeft nooit meer iets geprobeert :slightly_smiling_face:

nee niet dat daar iets verkeerds aan is, maar ik had het nooit zo bekeken dat het niet altijd in die standaard volgorde hoeft te gaan…

x.

Is er een standaardvolgorde dan ??
Iedereen doet het toch hoe die het wil en wanneer.
Denk ik dan toch :grinning:

ja maar meestal is het toch echt
-handwerk
-mondwerk
-seks

Bij veel mensen dan hoor =P

pfoe, dit is tenminste geruststellend:P
Bij de rest dacht ik waaaat dat kan ik vast niet goed gaan doen!
met die hele uitleg over hoe je de eikel moet likken en de ballen moet knede enzo:P
Maar het is dus normaal als je gewoon ‘vastpakt’, mond eromheen en omhoog omlaag?
En als je niet wilt slikken enzo, is het dan normaal dat je dat zegt tegen de jongen en dat hij dan zegt als ie ‘komt’ zegmaar?
Ik zou namelijk echt gaan kotsen als ik dat door moet slikken :blush: hahaha.

Ja hoor, dat kan je gerust vragen. :slightly_smiling_face: Maar zo vies is het nou ook weer niet, is gewoon een stap die je een keertje moet nemen. Ik zou het ook niet doen als ik voor de eerste keer iemand pijp, maar na een aantal keer gaat dat wel. :stuck_out_tongue:

hier heb ik idd wel wat aan, heb me vriend al paar keer gepijpt 1e keer kwam die klaar, ( in me mond was niet zo veel en niet het lekkerste maja :p), 2e keer was meer om stijf te krijgen voor condoom, maar ik wou uhm pas klaar late komen ma lukt niet:S, hij is nogal lang en soms gat ie net iets te ver, en hij geeft wel beetje aanwijzingen soms, maar voelde me gewoon zo kut dat niet lukte, toen zei die doe jij dr maar is condoom om, wel gewoon lief dus hij zag ook wel dat niet ging , maar wil gewoon dat het lukt:L, iemand nog tips? en hoe trek je precies? want dat is ook nogal onhandig

Als we elkaar ‘opgegeilt’ hebben, en we liggen naakt in bed, dan begin ik met pijpen, beetje voorspel. En ik zuig niet te hard!, je bent geen stofzuiger :grinning_face_with_smiling_eyes: Dan word ie echt gek (’: en je tanden niet gebruiken, dat is niet lekker voor hem, en/of bijten als je eenmaal ‘lekker bezig’ bent.

Maar, hij mag niet in mijn mond klaarkomen.
Dat wil ik niet, lijkt me echt ranzig.

let op met je tanden!
is erg pijnlijk voor hun:P
en niet te ver in je keel steken anders krijg je overgeef neigingen
en z’n voor huid een beetje naar achter trekken

voor de rest weet ik ff niet

sorry maar ik ben een jongen
en ik ben heel etg verlegen tegen meisjes ik heb nog nooit een vriendin gehad of gezoend dat komt om dat ik nooit wat durf te vertelen tegen een meisje please help mij :anguished:?

Je kan beter een nieuw topic openen. (klik op ‘Plaats een nieuw onderwerp’)

WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ok ; klonk ff grappig :grinning: