Pijpen? iemand tips ?

Hey… Wilde ff wat vragen…
K krijg de indruk dat mn vriend wil dat k hem pijp… maar k heb het nog nooit eerder gedaan… kan iemand me tips geven van hoe k zou moete beginne vanaf t punt dat we zoenen enso… en hoe het zou moeten?
x Dankjewel alvast x

lulvastpakkenenzuigenkreng.

sorry, opmerking van mn vriendin. x]
naja, ehm kan je niet echt tips geven.

Er is hier een algemeen pijptopic over.
Jaaaa geen geintje, gewoon ff zoeken.

iemand anders nog tips? (A) k kon dat algemene topic namelijk niet vinde:O

www.sexwoordenboek.nl

allemaal tips

iemand heeft me ooit een stukje laten lezen hoe je moet pijpen, ik geloof op een profielensite ofzo . En toen reageerden er allemaal jongens, zo wil ik ook wel gepijpt worden. :crazy_face:

ik zal het es gaan zoeken voor je

hahahah het sextopic!

Jaaaa dat is op cosmorgirl forum…

over hoe jongens willen dat je hun pijpt…

maar is bij iedereen verschillend

gééééééén idee… maar ik denk dat je het in ieder geval niet met je tanden op elkaar moet gaan doen :'D

ok ik heb wat gevonden, ik ga ff quoten:

“nee wat het lekkerste is om te voelen vindk als zij lichtjes met haar hand u rukt en ondertussen u pijpt dus met lichtjes tong ronddraaien rond je eikel en ondertss zuigen… zalig gewoon!!!”

“Je streelt zn ballen zachtjes en houdt met de andere hand de schacht van zijn penis vast…
Dan laat je je mond langzaam over zn eikel glijden en zuigt dan eerst un paar keer flink hard op zn eikel…
Dan laat je je mond weer langzaam over zn eikel trug glijden…en neemt vervolgens zn hele lul in je mond (*je blijft nog steeds zn ballen strelen, zachtjes kneden*)
je pijpt hem met diepe halen en je begint hem tijdens het pijpen ook af te trekken…tijdens het rukke blijf je hard zuigen op zn eikel en je draait rondjes met je tong om zn eikel heen…
Dan… laat je hem lekker klaar komen in je mondje en je slikt alles door”

“eerst zijn ballen strelen en dan over gaan tot kneden.
daarna met je mond over zijn eikel en die bespelen met je tong, daarna naar beneden tot likken en daarna gewoon op zijn eikel zuigen. en met je vrij hand trekken.
weet anders ook niet hoe ik moet beschrijven maar een combinatie van dat bovenstaande doe ik meestal.
heb nog niemand horen klagen”

“gewoon langzaam naar beneden kussen dan het plekje achter z’n ballen kietelen en ondertussen ze ballen strelen, dan z’n eikel likken en dan langzaam pijpen en dan met steeds langere halen totdat je niet verder kunt… en dan laten komen in je mond en dan alles lekker doorslikken… niet daarna meteen met hem zoenen stel dat hij z’n eigen zaad binnen krijgt niet echt iets om over te dromen denk ik !!”

en ze willen het liefst dat je doorslikt en vergeet de ballen niet.

en je kan gewoon zeggen dat je geen ervaring hebt.

Oke dankje well…xx Hij weet denk ik al dat k geen ervaring heb… want hij was vorige week de eerste ook waar k mee naar bed was gegaan… dus neem aan dat hij dit ook weet :stuck_out_tongue: haha en anders komt ie het wel te weten:)

Lol, het meisje moet het doorslikken maar hij is kwaad als hij zijn eigen zaad dan binnenkrijgt? Het is misschien niet echt fijn enz, maar toch… Ok viel mij effe op.

ok dus je heb HET wel al met hem gedaan maar nog niet gepijpt of begrijp ik dat nou verkeerd :S?

Ja waarom pijpt iedereen pas na de seks? :stuck_out_tongue:

dat kan best hoor,
was bij mij ook.
ik vind pijpen ook veel enger dan seks hebben, in ieder geval de eerste keer. XD

maar anyway,
je hebt dus al veel tips gekregen hier,
en ik ben ook niet echt expert .
maar er staat dat je moet slikken enzo,
maar ik waarschuw je alvast.
dat kan heeeel vies zijn. (A)

Je hoeft toch niet perse te slikken? Dan vinden ze fijner, maar als je het niet wilt hoeft het niet.
Verwacht niet trouwens dat het een kopje vol is XD

hahe nee inderdaad.
ik slikte zo het eerste beetje door ik dacht echt van,
kut er komt vast meer :expressionless:
maar dat viel mee gelukkig XD

Nee je begrijpt het goed hoor… Maar is daar iets verkeerds aan ofzo? iedereen heb toch ze eige tempo? :slightly_smiling_face:
x

het is niet heel veel wat eruit komt,
maar het is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ranzig
nouja bij sommige jongens dan,
ze zeggen dat jongens die veel fruit eten het lekkerder smaakt :’)
maar ik weet niet of het zo is!