Pijpen en SOA

ik heb pijp mijn vriendje, zonder condoom.
we hebben allebij nog nooit eerder “seksueel contact” gehad met een ander.
kan ik nu een SOA krijgen?

Krijgen mensen tegenwoordig geen sexuele voorlichting meer op school ofzo?
Of leggen ouders niks aan kinderen uit?
Nooit discovery gekeken?

Ik vat er echt geen hol van dat dit soort vragen twintigduizend keer gevraagd worden!

hele kleine kans heb je altijd amar ik zou het risco gewoon neme

wand als je een broek of zwem kleding in winkel koopt die iemand met een ernstige soa aan had kan je het dan ook krijgen?? of je heb iemand hand aan geraakt die een soa heeft daarna je eigen maar weetniet of dan kan hoor:P

Ik heb het eens op gezocht op het internet. Maar als je nog nooit sexueel contact hebt gehad met een ander dan is de kans echt super super super klein. Dus je kunt het gewoon zonder doen inprenciepe!

oke thankyouuuu girls

Herhaling kan nooit kwaad.
Maar deze vraag ben ik eigk nog nooit tegen gekomen.
de ‘ikhebgedroogneuktkaniknuzwangerzijn?’-vraag echter wel.

Als iemand vanaf de geboorte HIV of Hepatitis heeft en jij loopt diegene vrolijk te pijpen dan kan je alsnog wat krijgen en nog wat: SOA’s zie je niet. Maakt niet uit of iemand arm/rijk is…Je kan het niet zien. Wat mij betreft veiligheid eerst en je kan ook het HPV virus krijgen en orale kanker. Maar anyway ik zeg niet dat je dit krijgt maar er is wel kans dat… Ik neem liever weinig risico’s en zou een condoom kiezen met een smaakje. kokos, peer, aardbei pfff mensen in ontwikkelingslanden staan te springen om condooms en wij denken er alleen maar aan of die ene boy wel genoeg plezier heeft gehad.

Je weet het overigens ook nooit 100% zeker dat hij nooit seks heeft gehad.
Hoe goed je hem ook vertrouwt, dat weet je gewoon niet.
Enige manier om erachter te komen (van elkaar) dat jullie beide clean zijn is door een SOA test te doen, dat kan gewoon gratis en anoniem.
Tot die tijd, als je geen risico’s wil nemen, gewoon een condoom om.